Actiefoto's
- robbebopper
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Meegereden in de Ronde van Geldrop afgelopen weekeinde. Was voor mij flink afzien.
-
- Forum-lid
Toch je chip onder je stuurpen gemonteerd, werkte dat wel?
Vanmiddag wezen kijken en fotograferen bij de wielerronde in Lekkerkerk. Was vooral bij de dames een hectische race. Kleine valpartij in een van de eerste rondes:
Wielerronde Lekkerkerk 7 by hans905, on Flickr
Later een neutralisatie omdat er een ambulance op een adres binnen het rondje moest zijn. Later nog een flinke valpartij waarvoor geneutraliseerd werd (tenminste 2 uitvallers, waarvan een met zo te zien een gebroken sleutelbeen) en tenslotte bij de finish van het peleton nog eentje.
Programma liep uit, heb maar de helft van de wedstrijd van de elite-mannen gezien. Paar mooie foto's bij de bevoorrading kunnen maken:
Wielerronde Lekkerkerk 29 by hans905, on Flickr
Wielerronde Lekkerkerk 7 by hans905, on Flickr
Later een neutralisatie omdat er een ambulance op een adres binnen het rondje moest zijn. Later nog een flinke valpartij waarvoor geneutraliseerd werd (tenminste 2 uitvallers, waarvan een met zo te zien een gebroken sleutelbeen) en tenslotte bij de finish van het peleton nog eentje.
Programma liep uit, heb maar de helft van de wedstrijd van de elite-mannen gezien. Paar mooie foto's bij de bevoorrading kunnen maken:
Wielerronde Lekkerkerk 29 by hans905, on Flickr
Ik sta ook nog op de foto, slechte dag voor mij, heel de week al moe en zware benen.
Ging hem niet worden deze koers er werd ook heel hard gereden.
Hmmm krijg hem via mijn iphone er niet op ik ben iig de mol renner die samen met een waardrenner op de foto sta
Ging hem niet worden deze koers er werd ook heel hard gereden.
Hmmm krijg hem via mijn iphone er niet op ik ben iig de mol renner die samen met een waardrenner op de foto sta
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Wie stond er niet met een waardrenner op de fototimbo16 schreef:Hmmm krijg hem via mijn iphone er niet op ik ben iig de mol renner die samen met een waardrenner op de foto sta
haha ja dat is waar
Laatst gewijzigd door timbo16 op 12 mei 2013 10:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Tour for Life 2012 op de Col de la Madeleine, ik ben de renner in het rode tricot.
Laatst gewijzigd door NiklosZ op 16 mei 2013 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.
We are what we repeatedly do. Excellence then, is not an act, but a habit.