Ervaring met webshop samewood.com?
@harry1969 Wow dat is wel zeer snelle levering. Ik heb eergisteren ook een setje besteld en met PayPal betaald maar tot nu toe nog geen bevestiging gehad dat het is verzonden, hoeveel dagen zaten er bij jou tussen bestellen en verzenden??
@tosstheboss Als je niet zeker bent over je maat moet je gewoon een mailtje sturen naar die persoon met je lengtes van taile, borst totale lengte lichaam en gewicht. De laatste 2 zijn voor een bibshorts want op de site is daar geen tabel voor.
@Lcsmt mooi dat jou set ook binnen is in een degelijk tijdbestek.
@tosstheboss Als je niet zeker bent over je maat moet je gewoon een mailtje sturen naar die persoon met je lengtes van taile, borst totale lengte lichaam en gewicht. De laatste 2 zijn voor een bibshorts want op de site is daar geen tabel voor.
@Lcsmt mooi dat jou set ook binnen is in een degelijk tijdbestek.
Spullen zien er mooi uit. Niks mis mee .. ik heb met mijn 1.89 en 98 kilo maat xxxl besteld. Shirts zitten goed. Alleen de mouwen hadden voor mij wat smaller gemogen. Denk dat ik niet helemaal in proporties ben .. dunne armpies .. dikke buik zeg maar . Maar we trainen die kilo's er weer af. M'Ventoux here i come juli 2011.
Had geloof ik de 21e of 22e besteld. Zie eerdere post
Had geloof ik de 21e of 22e besteld. Zie eerdere post
Cube Ltc Comp (\'08)
Bulls Desert Falcon 1 (\'10)
Doelen dit jaar: Ventoux, Tecklenburger Rundfahrt, Fietsen in de Ardeche
Bulls Desert Falcon 1 (\'10)
Doelen dit jaar: Ventoux, Tecklenburger Rundfahrt, Fietsen in de Ardeche
- bianchi_ber
- Forum-lid
- Contact
Ik heb op 24 maart een setje besteld. Daarna niks meer gehoord, dus er gister een mailtje aan gewaagd. Daar kreeg ik vrijwel direct antwoord op met excuses en de mededeling dat het setje de 25e verstuurd is en binnen 7 tot 14 werkdagen zou moeten worden geleverd.
We wachten af...
We wachten af...
Bianchi Via Nirone C2C Ultegra/105
@,Jurjen1
20110316061743 *please keep your order number for tracking
dit nummer is het enigste nummer dat ik van hen gekregen heb ,en kan het niet gebruiken , heb hen verleden week gemaild en nog geen antwoord gehad !
20110316061743 *please keep your order number for tracking
dit nummer is het enigste nummer dat ik van hen gekregen heb ,en kan het niet gebruiken , heb hen verleden week gemaild en nog geen antwoord gehad !
bianchi infinito ,wat anders
@ pierewiet, Ik had ook alleen dat nummer gekregen. Dat nummer krijg je meteen wanneer je iets besteld. Wanneer het pakketje is verzonden behoor je een track and trace nummer te krijgen.
Ikzelf heb dit nummer niet meteen gekregen dus heb ik ook moeten mailen wat mijn T&T nummer is. Ik had binnen 24 uur een antwoord terug met het juiste nummer.
Als ik jou was zou ik nogmaals een mail sturen om te vragen wat je track and trace nummer is zodat je het pakketje kunt volgen.
Heb je de producten betaald met PayPal of op een andere manier, want als je het overboekt via je eigen bank kan het wel een aantal dagen duren voordat het geld is overgemaakt??
@spatjens, Mijn kleding heb is verzonden op 30-3 hopelijk krijg ik het morgen binnen.
Ikzelf heb dit nummer niet meteen gekregen dus heb ik ook moeten mailen wat mijn T&T nummer is. Ik had binnen 24 uur een antwoord terug met het juiste nummer.
Als ik jou was zou ik nogmaals een mail sturen om te vragen wat je track and trace nummer is zodat je het pakketje kunt volgen.
Heb je de producten betaald met PayPal of op een andere manier, want als je het overboekt via je eigen bank kan het wel een aantal dagen duren voordat het geld is overgemaakt??
@spatjens, Mijn kleding heb is verzonden op 30-3 hopelijk krijg ik het morgen binnen.
hoi ,vandaag mail gehad ,en ze hadden problemen gehad in china met de douane ,nu tracknummer gehad en staat op verzenden vanuit China .
Allez , er is toch vooruitgang geboekt ,hopelijk heb ik het volgende week binnen ,hou jullie op de hoogte
was betaald via paypal
Allez , er is toch vooruitgang geboekt ,hopelijk heb ik het volgende week binnen ,hou jullie op de hoogte
was betaald via paypal
-
- Forum-lid
pierewiet kan jij mij vertellen hoe de verhouding is qua maat.
welk merkkleding draag je normaal, en klopt deze wel met de maatvoering van samewood.
welk merkkleding draag je normaal, en klopt deze wel met de maatvoering van samewood.
op een waterfiets kom je ook vooruit
ik weeg er 97 kilo ,ben 1,80 m ,meer struis gebouwd en had xxl besteld ,maat is perfekt ,moet ik toegeven .
Heb deze middag een ritje gedaan van 35 km maar had toch beetje pijn aan mijn gat . Nu moet ik zeggen dat mijn andere koersbroek een Sugoi RSE is en dat is werkelijk top . Misschien dat de broek eerst eens moet gewassen worden en dan beter meevalt ,zal ik wel weten te zeggen . Maar om eerlijk te zijn ,voor die prijs vallen de koerstruitjes echt wel mee ,mooi afgewerkt en passend.
mijn Sugoi is een Xl .
Heb deze middag een ritje gedaan van 35 km maar had toch beetje pijn aan mijn gat . Nu moet ik zeggen dat mijn andere koersbroek een Sugoi RSE is en dat is werkelijk top . Misschien dat de broek eerst eens moet gewassen worden en dan beter meevalt ,zal ik wel weten te zeggen . Maar om eerlijk te zijn ,voor die prijs vallen de koerstruitjes echt wel mee ,mooi afgewerkt en passend.
mijn Sugoi is een Xl .