Even een beloofde update. Ik ben bij die lokale FM geweest met de vraag of ik bij een Giant-bestelling mijn stuurpenlengte en stuurbreedte kon kiezen ahv mijn bikefit, maar dat was toch niet evident omdat hij fabriek-af geleverd wordt met die onderdelen obv kadermaat. Toen ik iets zei dat ik liever SRAM had maar niet mogelijk bij Advanced pro, stelde hij me eigenlijk voor om dan voor een custom build te gaan. Daar kon ik ook gewoon mijn ZIPP wielset recupereren en zadel naar keuze nemen. Ik ben eerlijk gezegd wel wat omvergeblazen van de prijs, en dit in de positieve zin;
Defy Advanced SL frameset, de lichtste dus (2025) met eigenlijk alle onderdelen van de SL 0 behalve een alu stuurpen(kan ook nog voor de carbon versie gaan maar me niet 200euro extra waard), RED afgemonteerd, voor 6499 euro. Dat is exact de prijs van de Advanced pro 0 maar dan lichter en met de top van SRAM afgemonteerd. Ok ik heb dan geen wielen maar die had ik dus al

. Ik heb ook nog een quasi ongebruikt setje klimwielen die standaard op de Domane kwamen. Ik kies dan voor een 40cm breed stuur ipv 44cm en wss stuurpen van 10cm ipv de standaard 11 en ben zo eigenlijk helemaal gesteld. Ik vind zelfs de kleur van het frame te gek.
Shut up and take my money of mis ik hier nog iets?