een vervelend verhaal en een andere fiets
De "Johan Derksen-achtige" stijl van communiceren van Amclassic-fan is (al vaker) onderwerp geweest van gesprek. Ik heb daar persoonlijk helemaal geen moeite mee, maar we hebben al vaker gezien dat sommigen daar wel moeite mee hebben en dan direct allerlei drogredenen erbij gaan halen door te gaan roepen dat zoiets "niet kan als moderator". Wat een onzin, en trouwens; ik vond 't nog behoorlijk meevallen. Wees blij dat iemand gewoon een mening durft te ventileren.
-
- Forum-lid
Het blijft een forum hè! En niet de echte wereld.....
Heb ik weer, bloedarmoede! Iemand tips?
ik wist allang dat men 2e account bekend was dus is niets scherps opletten aan geweest
ik reageerde met het 2e account om te provoceren en moet je eens kijken hoe dat werkt vele reacties die graag doorzagen over hoe scherp ze zijn en hoe dom ik dan ben, uit alle reacties haal ik een paar aardige en de rest is vooral enorm op zich zelf aan het geilen en benadrukken hoe fantastisch ze zichzelf vinden
en dit is een fiets forum oh wacht even ik vergeet een heel belangrijk punt
er zitten hier mensen die bepalen wat een juist topic is om te plaatsen al het overige is net doen alsof
ik reageerde met het 2e account om te provoceren en moet je eens kijken hoe dat werkt vele reacties die graag doorzagen over hoe scherp ze zijn en hoe dom ik dan ben, uit alle reacties haal ik een paar aardige en de rest is vooral enorm op zich zelf aan het geilen en benadrukken hoe fantastisch ze zichzelf vinden
er zitten hier mensen die bepalen wat een juist topic is om te plaatsen al het overige is net doen alsof
-
- Forum-lid
drummie71 schreef:ik reageerde met het 2e account om te provoceren en....
/ \ the trolls |
/ \ \ |
/ _ \ \ ----------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________
drummie71 schreef:(...)
Bij EP bike heeft eric ook verschillende dingen uitgeprobeerd om het probleem te verhelpen en na echt jarenlang contact en zeuren via verschillende dealers en veltec moest ik vorig jaar mijn fiets voor de derde keer aanbieden aan veltec.
Ik heb mijn fiets vervolgens aangeboden bij een cervelo punt en ze hebben toen weer naar mijn fiets gekeken, ze deden het toen weer een beetje af.
Monteerde een andere zadelpen en daarmee zou het probleem zijn opgelost
(...)
drummie71 schreef: @ wezenloze
mmm jij leest niet helemaal goed ik heb niet gezegd dat ik goed geholpen ben door epbike
Yeah... right... en bedankt he
Ik lees wat er staat en begrijp nog steeds niet wat en waarom je dit op het forum dropt. Je klacht gaat feitelijk meest over cervelo maar vervolgens krijgt de FM er van langs :rolleye:
Maar verder lezende in dit en het gelinkte topic krijg ik er beeld bij :/
Anyway, veel fietsplezier en wellicht tot ziens op de Heuvelrug.
drummie71 schreef:ik wist allang dat men 2e account bekend was dus is niets scherps opletten aan geweest
Hoe moeilijk is het nou om het in een topic louter over de inhoud te hebben (het probleem met je zadelpen en de wijze waarop de dealer en importeur hebben gehandeld), Ik wou nog bijna meegaan met een gelijksoortig voorbeeld waarbij de dealer in een duidelijk garantiegeval de boot als een vervelende kleefstok afhield, maar waarbij de fabrikant zonder problemen in de bres sprong en het probleem zonder tegenstribbelen oploste. Ik weet hoe frustrerend zoiets voelt en dat heeft dus niets met het fietsmerk te maken, maar alles met de dealer/importeur.
Maar nu kies jij drummie ook voor een vorm waarbij de inhoud teniet gedaan wordt door verwensingen en oordelen. Plus misbruik maken van je ip-adres. Tja, dan vraag je er tegenwoordig om in het digitale schreeuwtijdperk.
Een moderator had je al lang een waarschuwing moeten geven, je tweede account had al lang gedelete moeten worden en nu lijk je je laatste krediet ook nog te verspelen door mee te gaan in taalgebruik die de inhoud overwoekerd.
Een beetje moderator is gewoon duidelijk zonder schreeuwend taalgebruik en maakt heldere keuzes (een ban of een slot). Haantjesgevechten doe je maar in het peleton, waar de adrenaline overal de bidons uitspuit.
En als amclassic wat meer de humor en zelfspot had van een Derxen, tja wie weet was ik dan ook wel amclassicfan geweest. Hou het bij het onderwerp en hou het bij jezelf, zo moeilijk is dat echt niet.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Auke, ik snap je betoog niet. Heb je het nu over Drummie of AMCF?
Ik ken nl. geen moderator met een 2e account.
Less is bore
Ik heb het nu even over Drummie71 en niet over Amclassicfan.
sorry het staat er inderdaad een beetje vreemd, zeg maar compleet verkeerd geformuleerd nu ik het teruglees. (heb even twee woorden aangepast)
Ik bedoel dat AMCF achter de schermen drummie71 een waarschuwing had moeten geven in plaats van hem publiekelijk de oren te wassen (hoe leuk anderen dat ook vinden, voer voor nog meer verwensingen, escalatie, etc).
PS: ik ken beide mannen niet, ken hun forumverleden niet, wil ik als buitenstaander ook niet kennen, ze zullen allebei hele leuke amabele kerels zijn als je ze 1:1 ontmoet, etc. Maar dat digitale haantjesgedrag kan zich toch ook gewoon op de inhoud richten?
sorry het staat er inderdaad een beetje vreemd, zeg maar compleet verkeerd geformuleerd nu ik het teruglees. (heb even twee woorden aangepast)
Ik bedoel dat AMCF achter de schermen drummie71 een waarschuwing had moeten geven in plaats van hem publiekelijk de oren te wassen (hoe leuk anderen dat ook vinden, voer voor nog meer verwensingen, escalatie, etc).
PS: ik ken beide mannen niet, ken hun forumverleden niet, wil ik als buitenstaander ook niet kennen, ze zullen allebei hele leuke amabele kerels zijn als je ze 1:1 ontmoet, etc. Maar dat digitale haantjesgedrag kan zich toch ook gewoon op de inhoud richten?
-
- Forum-lid
Daniel1975 schreef:Auke, ik snap je betoog niet. Heb je het nu over Drummie of AMCF?
Het wordt tijd dat hier een slotje op komt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
We zijn er om elkander te helpen, nietwaar?