als ik dat zo zie zijn de meningen verdeelt, mar is er inderdaat voor allebij zeker wat te zeggen.
kwam toevallig bij mij in de buurt een alu 7005 quinn bike frame tegen met carbon achter brug uit een rest partij moet 160 euro kosten en weegt 1300 gram als ik er dan b.v. een
easton ec70 carbon voorvork voor 90 euro bij opzet heb ik denk ik een redelijke start,
of zit ik hier nu helemaal verkeert
Zelf bouwen of afgemonteert kopen
-
- Forum-lid
De zon gaat zinloos onder want hij moet morgen toch weer op!
Ben vorig jaar bij de winter-uitverkoop van Rose geweest. Had er wat van verwacht, maar viel ontzettend tegen. De uitverkoopprijzen waren hoger dan bij Salden en veel hoger dan ik gewend ben van de duitse ebay. Dus de uitdrukking "echt super goedkoop" klopt niet, het is maar wat je gewend bent.
En paar extreem lage prijzen op ebay: een alu frame, nieuw, gelakt, carbon achterbrug, incl verzendkosten voor 63 euro. Een carbon vork met carbon schacht, nieuw voor 30 euro.
Of een setje nieuwe Aksiums, incl verzendkosten voor 44 euro.
En paar extreem lage prijzen op ebay: een alu frame, nieuw, gelakt, carbon achterbrug, incl verzendkosten voor 63 euro. Een carbon vork met carbon schacht, nieuw voor 30 euro.
Of een setje nieuwe Aksiums, incl verzendkosten voor 44 euro.
Zelf opbouwen maakt het wel leuker als je de handigheid bezit.
Je fiets wordt er uniek van en het schept gelijk een band.
Maar vergeet dan niet dat daar ook enig speciaal gereedschap bij nodig is.
Lenen van je maat dus of de buurman ,als die het al bezit
En het is opletten met alle diverse soorten ,uitvoeringen en diameters en andersoortige maten van de diverse onderdelen.
Zeker in de koopjesbak ligt nog wel eens een aparte uitvoering.
Je fiets wordt er uniek van en het schept gelijk een band.
Maar vergeet dan niet dat daar ook enig speciaal gereedschap bij nodig is.
Lenen van je maat dus of de buurman ,als die het al bezit
En het is opletten met alle diverse soorten ,uitvoeringen en diameters en andersoortige maten van de diverse onderdelen.
Zeker in de koopjesbak ligt nog wel eens een aparte uitvoering.
Zij is ook tegen