350 tot 400 is de prijs voor een goede set zwarte shamals (kan het weten, officieel zijn de zwarte shamals amper in Nederland uitgeleverd). Heb er indertijd een hele reeks uit Duitsland laten komen (2 sets als tubeversie) en geloof dat ze in 2001 al over de 1000 Dmark in Duitsland deden.
Slechte zijn er genoeg en goede schaars (en als je niet weet waar je bij deze bijzondere wielen op moet letten koop je al snel een kat in de zak.
zoek zwarte campa shamal
Quote: Origineel geplaatst door Sharkman op 09 Augustus 2006
en als je niet weet waar je bij deze bijzondere wielen op moet letten koop je al snel een kat in de zak.
En dat is? Ik dacht gewoon: zijn ze nog recht, velgrand niet helemaal ingesleten. Zoals bij alle wielen het geval is
en als je niet weet waar je bij deze bijzondere wielen op moet letten koop je al snel een kat in de zak.
En dat is? Ik dacht gewoon: zijn ze nog recht, velgrand niet helemaal ingesleten. Zoals bij alle wielen het geval is
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 09 Augustus 2006
350 tot 400 is de prijs voor een goede set zwarte shamals (kan het weten, officieel zijn de zwarte shamals amper in Nederland uitgeleverd). Heb er indertijd een hele reeks uit Duitsland laten komen (2 sets als tubeversie) en geloof dat ze in 2001 al over de 1000 Dmark in Duitsland deden.
Slechte zijn er genoeg en goede schaars (en als je niet weet waar je bij deze bijzondere wielen op moet letten koop je al snel een kat in de zak.
Sharkman, waar moet je op letten bij de shamals en kunnen naar 10 speed worden omgebouwd?
Nils
Sharkman, waar moet je op letten bij de shamals en kunnen naar 10 speed worden omgebouwd?
Nils
No I'm not big headed my head is just big
Goed letten op speling op de spaakkoppen (achterwiel) en de juiste (extreem hoge) spaakspanning. Shamals hebben veel last van ontkleurde/vlekkerige velgen (anodiseerlaag aangetast) dit is niet meer te herstellen. Verder gewoon de reguliere zaken als soepele loop naven. rechte onbeschadigde spaken en of de vorige eigenaar zijn remblokken goed had staan (ander zijn peperdure stickers aan bovenzijde beschadigd).
Succes want het zijn en blijven fraaie wielen.
Succes want het zijn en blijven fraaie wielen.
Quoten: Origineel geplaatst door blehh op 02 Mei 2005
Ik zoek een stel campagnolo shamal wielen, in het zwart.
Groeten, j-
Als je ze nog zoekt, in belgie op kapaza.be staan er nog 2 zwarte sets te koop.
Greetz Rene
Ik zoek een stel campagnolo shamal wielen, in het zwart.
Groeten, j-
Als je ze nog zoekt, in belgie op kapaza.be staan er nog 2 zwarte sets te koop.
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid
ja en zoals al in de te koop sectie staat verkoopt mijn fietsmaat ook een mooi setje shamals. interesse mail hem even: rhahn@home.nl
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die