zoek zwarte campa shamal
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 08 Juni 2005
Ja bij mij (maar die doe ik helaas niet weg .
Wil weleens voor je rondkijken maar zoek je draad of tube? en wat is je budget (goedkoop zullen ze nooit worden).
Groet
Hi Shark, maakt niet uit tubes of draad, als ze maar zwart zijn. En budget, komt niet zo krek, moet natuurlijk niet te overdreven worden :] Kijk maar eens rond als je wilt,
groet, j
Ja bij mij (maar die doe ik helaas niet weg .
Wil weleens voor je rondkijken maar zoek je draad of tube? en wat is je budget (goedkoop zullen ze nooit worden).
Groet
Hi Shark, maakt niet uit tubes of draad, als ze maar zwart zijn. En budget, komt niet zo krek, moet natuurlijk niet te overdreven worden :] Kijk maar eens rond als je wilt,
groet, j
Dan heb je wel een uitdaging want deze wielen zijn echt een collectors item aan het worden. Kun je misschien beter naar een set 16 HPW Shamals in blank (ca. 200 Euro voor goede) omgebouwd naar 9/10 speed of een setje zonda uitkijken. Maar ik kan voor je kijken (als je tube wil komen een setje Bora's (de vorige versie) ook in aanmerking, zijn zelfs vaker verkocht dan de door jou gewenste shamals.
nee, die zilveren zijn vlgns sommigen ook beter maar ik wil zwarte ;] 2 weken geleden was er een stel op ebay, ik was toen net een week weg dus had ze gemist maar ze zijn uiteindelijk voor 300 nogwat verkocht, viel opzich mee dan toch. Oude boras zou misschien ook wat zijn maar het liefst die shamals. Als je wat vind hoor ik het heel graag,
groet, j
groet, j
-
- Forum-lid
Volgens mij heeft een clubmaat van me nog blanke Shamals met paarse decals. Wel redelijk afgeragd meen ik. Mss wat om op te knappen.
300 voor een set in redelijke staat is o.k. Mijn tweede set in zeer goed (bijna nieuw staat heb ik een maand of 5 geleden voor 380 verkocht (waren nieuw zo'n 980 gulden dus relatief weinig waardeverlies. Tussen de shamals en de 2001 bora's zul je overigens geen verschil zien.