Ik maakte een bijzonder keerpunt mee tijdens dit NK. Op naar 2011 (en nog ff de MTR )
Uitslagen in TTaR.
NK Tijdrijden voor vrije renners te Texel
- razenderoeland
- Forum-lid
Leuk om jouw keerpunt eens te lezen Corniel. In tegenstelling tot jou heb ik geen personal coach in de hand genomen (eigenlijk net zoals jij zegt, nergens nodig voor), maar ben bij de wielerclub gaan meefietsen. En ik moet zeggen , met het voor mij gewenste resultaat.
De door mij gewenste tijd royaal verbetert, alsook de rijders die ik achter me wou houden heb ik achter me gehouden.
1 troost Corniel, we hebben tenminste als overeenkomst dat we allebei als 22ste geklasseerd zijn in onze leeftijdscategorie.
De door mij gewenste tijd royaal verbetert, alsook de rijders die ik achter me wou houden heb ik achter me gehouden.
1 troost Corniel, we hebben tenminste als overeenkomst dat we allebei als 22ste geklasseerd zijn in onze leeftijdscategorie.
Hoe sterk is de eenzame fietser...
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik zag het net bij de uitslag. Inderdaad een flinke verbetering van je record! Hoeveelste plaats in het open Texelse kampioenschap?
- razenderoeland
- Forum-lid
Hoeveelste in het overall klassement weet ik niet, maar ik heb de door mij gestelde doelen gehaald, en kan me weer nieuwe doelen voor volgend jaar stellen. In ieder geval de tijdrit in de flevopolder volgend jaar april flink sneller rijden.
Hoe sterk is de eenzame fietser...
[quote="RazendeRoeland"]In tegenstelling tot jou heb ik geen personal coach in de hand genomen (eigenlijk net zoals jij zegt, nergens nodig voor) (..)[/quote]
Dat wil ik toch even nuanceren: ik heb er veel van geleerd, en veel trainingsmateriaal aan overgehouden. Alleen de vorm en de verplichting die het (in mijn beleving) met zich meebracht hebben voor mij niet gewerkt. Ik ben er stelling van overtuigd dat het voor heel veel mensen (ook hier) zeer goed zou kunnen werken.
Ik voelde vanmorgen m'n benen ook weer eens goed daags na een TT. Dat stukje na het keerpunt ben ik dus eindelijk weer eens diep genoeg gegaan. (Ik kan het kennelijk nog)
Dat wil ik toch even nuanceren: ik heb er veel van geleerd, en veel trainingsmateriaal aan overgehouden. Alleen de vorm en de verplichting die het (in mijn beleving) met zich meebracht hebben voor mij niet gewerkt. Ik ben er stelling van overtuigd dat het voor heel veel mensen (ook hier) zeer goed zou kunnen werken.
Ik voelde vanmorgen m'n benen ook weer eens goed daags na een TT. Dat stukje na het keerpunt ben ik dus eindelijk weer eens diep genoeg gegaan. (Ik kan het kennelijk nog)
Een minuutje sneller dan vorig jaar (ja de velovlex record draadbandjes + latex binnenbandjes lijken echt te helpen)....... maar nog steeds hetzelfde plekkie in het eindklassement. Volgend jaar er maar eens echt voor trainen .
Nu op naar de MTR, de KASK K.31 is inmiddels besteld, en garde!
Nu op naar de MTR, de KASK K.31 is inmiddels besteld, en garde!
-
- Forum-lid