Klimclassic 29 mei
net terug van 160K. Super weer, ondanks de mindere voorspellingen. Prima uitgezette route en bewegwijzering, bevoorradingen beter dan ooit. Wegdek in Belgie is vaak klote, maar verder enorm genoten. Topdag, volgend jaar ben ik er weer bij.
fietst, maar loopt harder
Heb m gister ook gereden. Bevoorrading was super, zelden zoveel gegeten tijdens een tocht (wat voorkwam dat ik 's avonds alles wat los en vast zit heb opgegeten). Pijlen waren perfect, geen moment twijfel. Alleen dat wegdek! Kwam toch paar keer op het punt dat ik dacht, ik stap niet af voor de klimmetjes maar voor de afdalingen! Twijfel ook of ik dit nu als wegroute of als offroad route moet registreren... Echt belabberd. Welkom in Belgie... Maar de toch was erg mooi. En gelukkig maar weinig wegen die ook in "De Alternatieve" zaten dus ondanks kort na elkaar 2 routes in dezelfde omgeving, weinig dubbele wegen. Ook leuk 

Ik weet niet waar jij gefietst hebt gisteren, maar dat was dan bij een andere klimclassic dan ik. Uiteraard was het wegdek hier-en-daar.....Waals...., maar dat wisten we allang toch?GJEvK schreef:Heb m gister ook gereden. Bevoorrading was super, zelden zoveel gegeten tijdens een tocht (wat voorkwam dat ik 's avonds alles wat los en vast zit heb opgegeten). Pijlen waren perfect, geen moment twijfel. Alleen dat wegdek! Kwam toch paar keer op het punt dat ik dacht, ik stap niet af voor de klimmetjes maar voor de afdalingen! Twijfel ook of ik dit nu als wegroute of als offroad route moet registreren... Echt belabberd. Welkom in Belgie... Maar de toch was erg mooi. En gelukkig maar weinig wegen die ook in "De Alternatieve" zaten dus ondanks kort na elkaar 2 routes in dezelfde omgeving, weinig dubbele wegen. Ook leuk
Mooie route (al was na 80 km bij mij het beste er wel af), erg goed uitgepijld, bevoorrading prima. Ook wel leuk dat het de hele dag mooi weer was (bruine benen, eindelijk!!), terwijl het in Nederland de koudste 29 mei ooit was (volgens de krant).
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ik ben denk ik een van de weinigen die het toch gelukt is verkeerd te rijden..
Bovenop de Redoute links gegaan ipv rechts.. ik wist niet eens dat je daar 2 kanten op kon
Had natuurlijk net het snot voor de ogen getrapt... dus geen pijl gezien..
Verder prima tocht, Belgisch wegdek heb ik wel eens slechter meegemaakt.. bevoorrading kan ik niet beoordelen, die heb ik overgeslagen..
Bovenop de Redoute links gegaan ipv rechts.. ik wist niet eens dat je daar 2 kanten op kon

Had natuurlijk net het snot voor de ogen getrapt... dus geen pijl gezien..
Verder prima tocht, Belgisch wegdek heb ik wel eens slechter meegemaakt.. bevoorrading kan ik niet beoordelen, die heb ik overgeslagen..
-
- Forum-lid
Vond de sportdrankvoorziening niet om over naar huis te schrijven. Gooi gewoon die drinkwatertonnen vol met sportdrank en laat mensen zelf tappen. Bij Golazo tochten werkt dit geweldig.