Alles over vakanties op én met de fiets

Toer versie van Luik-Bastenaken-Luik

fizik
Forum-lid

fizik 25 aug 2010 00:38

Leuk om anderen boven te zien komen? Hier mijn plaatjes...

Afbeelding

Afbeelding

giroditaliafan
Forum-lid

giroditaliafan 08 jan 2011 22:45

Hoewel dit topic ging/gaat over de LBL-versie van Le Champion, dacht ik hier de vraag misschien te kunnen stellen over ook mensen zijn die al meer info hebben over het bericht wat laatst in Cyclosprint stond: men is aan het kijken of het mogelijk is een toerversie van LBL te organiseren de dag voor de profs (zoals nu bij de Amstel Gold Race/Ronde van Vlaanderen). Er zouden 2 afstanden komen. Meer info stond er niet. Zijn er toevallig mensen die hier al meer info over hebben. Lijkt mij wel gaaf om eens de huidige finale (tot in Ans) te kunnen rijden, hoe lelijk (en tegelijkertijd daardoor weer mooi) die omgeving ook is in Luik.

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 08 jan 2011 22:53

Aangezien de organisatie van de profversie in de handen is van de ASO denk ik dat de opzet hetzelfde zal zijn als de Parijs-Roubaix Cyclo.
In onderstaande link staat daar informatie over.
http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=43732

hero
Forum-lid

hero 09 jan 2011 11:54

[quote="giroditaliafan"]Hoewel dit topic ging/gaat over de LBL-versie van Le Champion, dacht ik hier de vraag misschien te kunnen stellen over ook mensen zijn die al meer info hebben over het bericht wat laatst in Cyclosprint stond: men is aan het kijken of het mogelijk is een toerversie van LBL te organiseren de dag voor de profs (zoals nu bij de Amstel Gold Race/Ronde van Vlaanderen). Er zouden 2 afstanden komen. Meer info stond er niet. Zijn er toevallig mensen die hier al meer info over hebben. Lijkt mij wel gaaf om eens de huidige finale (tot in Ans) te kunnen rijden, hoe lelijk (en tegelijkertijd daardoor weer mooi) die omgeving ook is in Luik.[/quote]

Dat zou ik een prima idee vinden. Ik heb LBL in 2007 voor het laatst gefietst, daarna was ik gebonden aan schoolvakanties van mijn kinderen en lukte het me dus niet om in augustus LBL te rijden. Als deze mooie tocht in april wordt geagendeerd ben ik er waarschijnlijk wel bij, al wordt het dan wel de 170km.

diamond
Forum-lid

diamond 09 jan 2011 12:26

[quote="Theo V"][quote="a.herrebout"]Ik deel je mening, maar ik vind het ook altijd wel leuk om anderen boven te zien komen :)[/quote]

Speciaal voor jouw dan.;)
Ik ben de rechter.:(
[img=http://img819.imageshack.us/img819/1600/l10513.jpg][/quote]

Wat is dit THEO,dit beeld ken ik helemaal niet van jou:rolleye::rolleye:,jij LOPEN!!!
was dit erger dan AGR ????:rolleye:

gr der n..........s:):)

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 09 jan 2011 12:33

Tja, wat moet ik zeggen.
Ik ben een watje.;)

Nee, ik vond hem niet zwaarder als de AGR, alleen de knieen dachten daar anders over.
De rechterknie gaf op de Redoute zoveel pijnscheuten dat ik het verstandig vond om maar te gaan lopen. :(

diamond
Forum-lid

diamond 09 jan 2011 12:54

[quote="Theo V"]Tja, wat moet ik zeggen.
Ik ben een watje.;)

Nee, ik vond hem niet zwaarder als de AGR, alleen de knieen dachten daar anders over.
De rechterknie gaf op de Redoute zoveel pijnscheuten dat ik het verstandig vond om maar te gaan lopen. :([/quote]

AHA ik schrok al hahahahaha,enne hoe gaat het nu met de knie!??.

PS schoonzoon is een week geleden geopereerd aan z'n knie een stukje meniscus kwijt
en nog een bultje weggesneden.Kan straks ook zonder pijn in z'n knie hopelijk weer fietsen,is ie dan nie meer sjagerijnig hahaha

gr der n....................s

giroditaliafan
Forum-lid

giroditaliafan 26 feb 2011 19:50

Ter beantwoording van m`n eigen vraag :-) meer info gekregen via de nieuwsbrief van cycling.be:

Een dag voor de profs L-B-L via www.lblcyclo.be. Twee afstanden 143km en 260km. Wel een limiet vwb het maximale aantal deelnemers. (dacht max. 4000 deelnemers). Ook zijn de prijzen voor deelname ietsjes schappelijker dan die bij de tochten georganiseerd door A.S.O. zoals L`étape du tour en Paris-Roubaix.

Lijkt me toch wel heel erg gaaf om eens de echte (huidige) finale van L-B-L te rijden tot in Ans.

gr.
giroditaliafan

j2.0
Forum-lid

j2.0 04 mar 2011 23:12

Ik wil de 143 km gaan rijden. ik heb alleen weinig ervaring met tourtochten op de race.
Ik zit momenteel 4 a 5 keer in de week op de fiets waarvan 3 keer interval en 2 x duurtraining (1 x 4 uur duur in opbouw en 1 x op de mtb).

Is het te doen om een dergelijke tocht meteen te gaan rijden?

Pausing on top of a hill after an endorphin-inducing climb and imagining everyone else slouched in front of the TV below is always a great feeling!
---
http://www.mountain-bikers.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 05 mar 2011 10:38

Moet geen enkel probleem zijn.

keetoo
Forum-lid

Gebruikersavatar keetoo 06 mar 2011 20:38

ik heb ook ingeschreven voor de 143 km via lblcyclo.

ik ben erg benieuwd naar de route, welk lichtste verzet is hiervoor aan te raden ? weet iemand hoeveel hoogtemeters de 143 km heeft ? ik kan hierover op de website niets vinden

sorry voor deze noob vragen, maar ik ben vooral mtb-er ;-)

j2.0
Forum-lid

j2.0 07 mar 2011 09:49

Wat is het verschil tussen deze toerversie http://www.lbl-lechampion.nl/ en deze http://sport.be.msn.com/lblcyclo/

Is dat puur de datum (1 voor de profs en 1 in de zomer)? Het zelfde parcour?
Pausing on top of a hill after an endorphin-inducing climb and imagining everyone else slouched in front of the TV below is always a great feeling!
---
http://www.mountain-bikers.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie