Fietsbel
Omdat op het forum al veel discussies over een bel zijn geweest,dat het afgrijselijk is,
eigenlijk verplicht is, mensen wel/ niet schreeuwen enz. had ik op pagina 1 in grote groene letters gezet
dat dit toch een doorbraak zou kunnen zijn.
Min of meer met een knipoog dus.
Er zijn zoveel verschillende mensen dus ook zoveel verschillende meningen.
Zo ook de Speedplay pedalen enz.
Daar hebben we o.a. een forum voor, toch?
eigenlijk verplicht is, mensen wel/ niet schreeuwen enz. had ik op pagina 1 in grote groene letters gezet
dat dit toch een doorbraak zou kunnen zijn.
Min of meer met een knipoog dus.
Er zijn zoveel verschillende mensen dus ook zoveel verschillende meningen.
Zo ook de Speedplay pedalen enz.
Daar hebben we o.a. een forum voor, toch?
Bikers are not alone
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als er alleen naar functie werd gekeken hadden we nog steeds in een Volvo 240 Estate gereden 

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Dan heb je nooit in een 240 estate gereden
. Wat een vreselijk slecht rijdende auto's waren dat! Maar met de vorm was inderdaad niets mis. Je ziet het dus - wat mij betreft - precies verkeerd om: De functie deugde niet en dus is het beter dat ze verdwenen zijn. Qua vorm en betrouwbaarheid mis ik dat soort auto..

- daniel1975
- Forum-lid HC
Jij je zin: fiat multipla!! De ultiem praktische auto 

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Jaaa, de Airzound!Douglas schreef:Als dit het criterium is moeten we toch echt aan de luchthoornKeezx schreef: Zolang dat ding niet in de praktijk is getest op Ebike bejaarden is het mij een biet hoeveel "design"erin zit.

"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
daniel1975 schreef:Doe mij toch maar de hidemybell. Mooier en praktischer IMHO.
Zat eens te kijken wat dit voor bel is. En inderdaad, leuk ding, mooi weggewerkt. Niemand die ziet dat het een bel is.
Helaas staat er wel met koeienletters HIDEMYBELL op, haha,

Dat zou idd een mooie oplossing zijn.opperhoofd schreef:Deze zou mooi zijn als balhoofdspacer.
Ook hier een HideMyBell, werkt 9 van de 10 keer gewoon goed, met regen werkt hij simpelweg niet, dan loopt de bel vol met water

ProTon schreef:Dat zou idd een mooie oplossing zijn.opperhoofd schreef:Deze zou mooi zijn als balhoofdspacer.
Ook hier een HideMyBell, werkt 9 van de 10 keer gewoon goed, met regen werkt hij simpelweg niet, dan loopt de bel vol met water
Afvoer boren?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
- Supergrover
- Forum-lid HC
klinkt als een ons oude bekende Kees...Douglas schreef:Echt iets voor Keezx, het interesseert hem geen biet hoe het er uit ziet! Doe mij dat toch maar de Oi