Parijs Roubaix challenge 2019
Transfer bij organisatie boeken
Transfer bij externe partij boeken (wielerbus ofzo)
Dag voor de start auto in Roubaix parkeren. Naar een hotel fietsen in de buurt van de start, en volgende dag de tocht rijden
Aan het frame zou ik niet twijfelen.
Ervaringsdeskundigen kunnen wel wat zeggen over te gebruiken wielen...
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Rij op 6 hoge ffwd clinchers, maar kan daar eventueel wel een iets bredere band optrekken?
Ik heb hem vorig jaar gereden, niet op m'n Venge maar op m'n CruX. Natuurlijk kan het op een Venge, ik heb meerdere mensen gezien op een Venge en ook op een S5 ofzo.
Maar m'n CruX is behoorlijk wat comfortabeler, hij heeft ruimte voor 30 mm banden en ik had geen zin om m'n carbon schatje door het bos en over Carrefour de l'Arbre te jagen.
De fiets moet het aankunnen. Of dat frame, met die wielen samen erg comfortabel zijn.. Dat betwijfel ik. Maar nog altijd gaan de meeste km's over asfalt hè. Brede banden en lage spanning geven meeste comfort. Rotstenen blijven het toch wel.
Een 28 of een 30 op je cassette maken een berg niet minder steil, enkel heel ietsje beter berijdbaar
Kan altijd overwegen om ergens een gravelbike te huren, lijkt mij ideaal.Critic schreef: ↑16 nov 2018 10:02De fiets moet het aankunnen. Of dat frame, met die wielen samen erg comfortabel zijn.. Dat betwijfel ik. Maar nog altijd gaan de meeste km's over asfalt hè. Brede banden en lage spanning geven meeste comfort. Rotstenen blijven het toch wel.
Een 28 of een 30 op je cassette maken een berg niet minder steil, enkel heel ietsje beter berijdbaar
Geen zin om een fiets van dergelijke waarde in de frieten te gaan rijden.
Geen te duur materiaal gebruiken!
Ik weet van een insider binnen een profploeg, de maandag na parijs-roubaix gaat er bijna 90% van het materiaal de vuilbak in.
Ik weet van een insider binnen een profploeg, de maandag na parijs-roubaix gaat er bijna 90% van het materiaal de vuilbak in.
Afgelopen zomer gereden.. Frame, wielen etc allemaal nog heel. Zonder handschoenen, maar ook handen gewoon nog heel.
Profs rijden ook heel anders over de kasseien dan wij stervelingen. Mijns inziens valt het allemaal best mee (hoewel ik voor de rit ook een hoop angsten had, en problemen voorzag in alles aangaande m'n fiets haha. Allemaal reuze meegevallen)
Profs rijden ook heel anders over de kasseien dan wij stervelingen. Mijns inziens valt het allemaal best mee (hoewel ik voor de rit ook een hoop angsten had, en problemen voorzag in alles aangaande m'n fiets haha. Allemaal reuze meegevallen)