Grappig dat het hier ook ineens gaat over het contact tussen Gazelle en de bezitters van een "historische" Gazelle racefiets, en dat Gazelle zo weinig doet om het rijke verleden een beetje in ere te houden. Behalve dan de mooie tocht die georganiseerd is toen de nieuwe fabriek onlangs geopend is, doen die jongens er maar bar weinig aan ... en dat gaat me toch een beetje aan het hart.
Maar goed, ik meen ooit eens hier gelezen te hebben over dat in de zoektocht naar onderdelen of fietsen, juist de bijvangsten zo leuk zijn. En ik heb nu ook een bijvangst, want de verkoper waar ik het AA-Special frame van gekocht heb, heeft ook nog een volledige Shimano 600EX groep (6207) in de aanbieding, en daar zocht ik nog wat onderdelen van voor een andere Gazelle die al een tijdje op zolder lag, namelijk deze Champion Mondial AB uit 1985.
Kortom, die groep heb ik ook maar overgenomen, weer een project erbij om op te bouwen en volgend jaar iemand blij mee te maken. En wat er dan nog over is van die groep, dat raak ik vast wel weer kwijt.