tour 2019
Kruijswijk als enige van TJV over in de groep baan favorieten? Ik hoop toch dat dat geen voorbode is van de ondersteuning in het hooggebergte.
Edit: toch niet in z'n eentje over
Edit: toch niet in z'n eentje over
Laatst gewijzigd door Vicenza op 11 jul 2019 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooie finale met Bardet als eerste van de topfavorieten die echt af lijkt te vallen. Dat Kruiswijk iets verliest was te verwachten, het verschil is wel iets groter dan gehoopt.
Kopmannen INEOS zeer sterk, de rest van de ploeg viel me tegen. Bernal en Thomas zaten al snel alleen.
Kopmannen INEOS zeer sterk, de rest van de ploeg viel me tegen. Bernal en Thomas zaten al snel alleen.
-
- Forum-lid
Valverde, Bardet kunnen we wel afschrijven voor de top 5, Kruiswijk viel ook een beetje tegen.
Heeft G vandaag een glimp laten zien, van wat er nog moet komen.
Het zal tussen G en Egan gaan. Benieuwd wie van de 2, de eerste offday zal hebben. Zoals het er nu uitziet lijkt G wel in goede doen, beter dan ik had verwacht ...
Het zal tussen G en Egan gaan. Benieuwd wie van de 2, de eerste offday zal hebben. Zoals het er nu uitziet lijkt G wel in goede doen, beter dan ik had verwacht ...
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Welnee, ze rijden niet voor Movistar, waar elke renner zelf mag verzinnen of hij voor zijn kopman werkt en wanneer. Zij rijden voor Ineos en daar is het heel simpel. Thomas is na vandaag gewoon de kopman en Bernal gaat voor hem werken.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
- Enzzo
- Forum-lid HC
Mooie Belgische coup op de Vlaamse feestdag! Die Ciccone schud je echt niet zomaar af, die heeft in de Giro wel bewezen hoe sterk hij bergop is.
En heel fijn dat Ineos wat breekbaarder lijkt dan voorgaande jaren. Alleen Poels had ik toch wat langer mee verwacht. Ik vraag me af of hij vrij kreeg of dat hij het zelf nam? Dat handgebaar uit de wagen leek te zeggen: “rustig uitrijden nu”
En heel fijn dat Ineos wat breekbaarder lijkt dan voorgaande jaren. Alleen Poels had ik toch wat langer mee verwacht. Ik vraag me af of hij vrij kreeg of dat hij het zelf nam? Dat handgebaar uit de wagen leek te zeggen: “rustig uitrijden nu”
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind