tour 2019
De bergritten in 2019:
https://www.facebook.com/lasterketaburu ... =3&theater
Indien er al een topic over de tour 2019 moest zijn mag dit naar daar verplaatst worden.
https://www.facebook.com/lasterketaburu ... =3&theater
Indien er al een topic over de tour 2019 moest zijn mag dit naar daar verplaatst worden.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Planche des belle filles heeft een verlengstuk gekregen; een grindpad a 24% richting eindstreep
De tour wil graag ook wat vergelijkbare Giro en Vuelta monsters op het programma zetten. ben benieuwd hoe dat in de praktijk gaat uitpakken.
De tour wil graag ook wat vergelijkbare Giro en Vuelta monsters op het programma zetten. ben benieuwd hoe dat in de praktijk gaat uitpakken.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Volgens mij wordt dit dan het extra stuk: https://www.google.nl/maps/dir/47.77045 ... m2!4m1!3e1
Zulke percentages leiden enkel tot meer afwachtend koersen, zeker aan het begin van de Tour.
Zulke percentages leiden enkel tot meer afwachtend koersen, zeker aan het begin van de Tour.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kansloos idee. Zit niemand op te wachten. Dan liever een 2e korte felle bergetappe.
Less is bore
1 km onverhard maar toch nog redelijk op te fietsen lijkt het. Moet kunnen als het zoals hier beperkt blijft en je geen hele bergen onverhard gaat oprijden. Frankrijk heeft nu eenmaal minder mogelijkheden wat steile aankomsten betreft dan Italie en Spanje.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Parcours bekend: 1 x 27km tijdrit maar en bonusseconden bovenop twee cols als nieuwigheidje. Niet het ideale Tour parcours voor Tom gok ik. Meer voor de punchers die hard kunnen finishen zou mijn eerste inschatting zijn.
Less is bore
- Supergrover
- Forum-lid HC
plaatjes dan maar....
filmpje
filmpje
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ze komen in elk geval erg dicht langs mijn woonplaats, een paar keer zelfs
Maar of Tom er ook blij mee is…
Ik denk dat ze een beetje op Pinot en Bardet gokken daar in Frankrijk. In de tijd van Hinault en Indurain zag je hele lange tijdritten, voor Delgado werden de Pyreneeën afgehuurd maar voor Tom Dumoulin doen ze niets. Jammer!
Ik denk dat ze een beetje op Pinot en Bardet gokken daar in Frankrijk. In de tijd van Hinault en Indurain zag je hele lange tijdritten, voor Delgado werden de Pyreneeën afgehuurd maar voor Tom Dumoulin doen ze niets. Jammer!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
En de Planche ligt in de achtertuin van PinotEnzzo schreef: ↑25 okt 2018 17:32 Ze komen in elk geval erg dicht langs mijn woonplaats, een paar keer zelfs