Alles over vakanties op én met de fiets

Amstel Goldrace 2009

edsub
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 apr 2009 22:31

edsub 24 apr 2009 22:42

Ik heb de 150km gefietst. Het was (voor de 3e keer op rij) een succes.
Dit jaar was de 'foto voorziening' geweldig. De organisatie heeft sportograf.de ingehuurd en zij hebben op diverse plekken foto's gemaakt die je op startnummer kunt opvragen.

Dat opvragen gaat niet altijd goed, zo heb ik (startnummer 8785) in mijn batch (fotoflat) ook drie foto's geleverd gekregen (Fromberg) van een dame met startnummer 8765 (rood/blauwe racefiets, zwarte kleding, lichtblauwe handschoenen).
Patroonherkenning is wel knap maar niet niet 100%!
Als degene met startnummer 8765 mij even een berichtje stuurt, mail ik de drie foto's.
Red Bull Carbon Pro 2008
Liemerse Regio Rijders
Ventourist!

diamond
Forum-lid
Berichten: 604
Lid geworden op: 10 mar 2007 20:58

diamond 24 apr 2009 23:57

[quote="Theo V"]Vandaag voor het eerst de AGR gedaan.
Ik werd vanochtend liefdevol opgenomen in de Fam. "Daimond".
We zijn gezellig begonnen aan de 150 km en hebben het rustig aan gedaan.
Dit om iedereen bij elkaar te houden.
Na 120 km hebben Arend en ik vader en zoon Daimond achtergelaten om in ons eigen tempo de laatste reuzen te kunnen nemen.
Ik heb nog nooit in de heuvels gereden en ik durf toch wel met trots te zeggen dat ik geen voetje aan de grond heb gehad op de kuitenbijters.
Wat wel jammer is is dat er een paar snelle jongens rond reden die dachten dat ze het alleenrecht hadden.
Ik dacht dat het dit weekend ging om een fietsfeestje maar die jongens zorgden vooraardig wat ergernis.
Maar gelukkig wat het overgrote deel gewoon bezig met wat je hoort te doen op zoń dag.
Ik heb gelukkig geen regen gehad tijdens de rit, alleen toen ik in de rij stond om mijn chip in te leveren.
Al met al heb ik een leuke dag gehad en voel ik nu dat mijn benen hard hebben moeten werken.
Bij deze wil ik ook nog even Klaus, Peter en Arend bedanken voor een gezellige dag en tot een volgende forumrit.[/quote]

Hoi Theo,
dank voor je lovende woorden,vandaag weer terug gekeerd in het vlakke friese land.
Ja ook wij hebben genoten helaas zijn wij geen goede gastheren geweest voor je,
wij hadden je wel kunnen uitnodigen op de Cauberg maar achteraf weet je alles beter.We zien elkaar weer ergens enne su6 met de klussen thuis.

ps Arend is bevorderd tot klimgeit vd familie:D:D
gr vd fam Diamond:rolleye::):)

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5873
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 25 apr 2009 01:22

[quote="Diamond"]Ja ook wij hebben genoten helaas zijn wij geen goede gastheren geweest voor je,
wij hadden je wel kunnen uitnodigen op de Cauberg maar achteraf weet je alles beter.[/quote]

Arend had me uitgenodigd, maar ik had vriendelijk bedankt want ik snakte naar een lekkere douche.
Maar ik heb een geweldige dag gehad en dat was mede namens jullie.

Plaats reactie