Op welke banden rijden onze forum leden
Hij zal de 4000s2 bedoelen... mijn moeder noemt Centerparcs ook nog altijd Sporthuiscentrum...
- janlouws
- Forum-lid
Begin dit jaar heb ik Vittoria Rubino Pro 3 gekocht in 25mm. Heel tevreden mee. Bolt goed en goede grip. Ik heb er bijna 6000km mee gereden en de voorband is nog bijna nieuw. De achterband toont nu wel wat slijtage. Daarom heb ik voor en achter nu omgedraaid.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik die band ook gebruik op de tacx, elke week 1uurtje tot juli ongeveer.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik die band ook gebruik op de tacx, elke week 1uurtje tot juli ongeveer.
-
- Forum-lid
Heb sinds vorige week de Vittoria Rubino Pro G+ .
Had de FM gevraagd om GP4000S2 , die had ik op mijn oude fiets ook , en dat beviel prima.
Die had hij helaas niet , dus deze maar eens geprobeerd. Lees er wisselende reacties van op internet. Heb pas 100km gefietst dus kan er nog niet veel over zeggen.
Hiervoor lagen er Vittoria Zafiro Slicks op. Zaten vanuit de winkel op de fiets toen ik hem kocht. Ruim 3K mee gefietst en nooit lek gereden, maar ik koers ook niet , alleen toeren. Vertonen wel wat slijtage sporen , heb ze nu op mijn oude velgen gelegd voor in de winter.
Had de FM gevraagd om GP4000S2 , die had ik op mijn oude fiets ook , en dat beviel prima.
Die had hij helaas niet , dus deze maar eens geprobeerd. Lees er wisselende reacties van op internet. Heb pas 100km gefietst dus kan er nog niet veel over zeggen.
Hiervoor lagen er Vittoria Zafiro Slicks op. Zaten vanuit de winkel op de fiets toen ik hem kocht. Ruim 3K mee gefietst en nooit lek gereden, maar ik koers ook niet , alleen toeren. Vertonen wel wat slijtage sporen , heb ze nu op mijn oude velgen gelegd voor in de winter.
Voor- en achterband omwisselen is niet zo'n goed idee. Stuurgedrag wordt slechter en platvallen is veiliger achteraan dan vooraan. Je wint er ook niks mee, gewoon achterband oprijden en dan vervangen.janlouws schreef:Begin dit jaar heb ik Vittoria Rubino Pro 3 gekocht in 25mm. Heel tevreden mee. Bolt goed en goede grip. Ik heb er bijna 6000km mee gereden en de voorband is nog bijna nieuw. De achterband toont nu wel wat slijtage. Daarom heb ik voor en achter nu omgedraaid.
Voor en achterband omwisselen is niets mis mee. Ik begrijp jouw slechter stuur gedrag niet maar daar zijn de meningen toch echt verschillend over.!gene schreef:Voor- en achterband omwisselen is niet zo'n goed idee. Stuurgedrag wordt slechter en platvallen is veiliger achteraan dan vooraan. Je wint er ook niks mee, gewoon achterband oprijden en dan vervangen.janlouws schreef:Begin dit jaar heb ik Vittoria Rubino Pro 3 gekocht in 25mm. Heel tevreden mee. Bolt goed en goede grip. Ik heb er bijna 6000km mee gereden en de voorband is nog bijna nieuw. De achterband toont nu wel wat slijtage. Daarom heb ik voor en achter nu omgedraaid.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
En een vierkant band stuurt vlgs jouw even goed als een ronde.Orlok schreef:Voor en achterband omwisselen is niets mis mee. Ik begrijp jouw slechter stuur gedrag niet maar daar zijn de meningen toch echt verschillend over.!gene schreef:Voor- en achterband omwisselen is niet zo'n goed idee. Stuurgedrag wordt slechter en platvallen is veiliger achteraan dan vooraan. Je wint er ook niks mee, gewoon achterband oprijden en dan vervangen.janlouws schreef:Begin dit jaar heb ik Vittoria Rubino Pro 3 gekocht in 25mm. Heel tevreden mee. Bolt goed en goede grip. Ik heb er bijna 6000km mee gereden en de voorband is nog bijna nieuw. De achterband toont nu wel wat slijtage. Daarom heb ik voor en achter nu omgedraaid.