La Marmotte 2012
Ik had je eindtijd stiekem al gecheckt! Goed gedaan hoor. Veel aan jullie gedacht vandaag.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Heb je op telegraph ff niet hard genoeg gedacht.
Pfft, die viel tegen.
Had wel het gevoel dat ik over mijn top heen was; laatste week mei/eerste juni reed ik echt de stenen uit de straat. Best ongrijpbaar zoiets.
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Had wel het gevoel dat ik over mijn top heen was; laatste week mei/eerste juni reed ik echt de stenen uit de straat. Best ongrijpbaar zoiets.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja, gisteravond al.
Less is bore
Met de knie ging het wonderbaarlijk genoeg snel vooruit en ik besloot toch van start te gaan. Reed de glandon gemakkelijk mee met de eerste groep en begon ongeveer in 8ste positie aan de afdaling. En hoewel ik hem eerder gereden had, hem nog een keer op youtube had bekeken vloog ik bij bocht 5 of 6 eruit; gevolg gebroken frame en voorwiel. Aantal ribben gekneusd en flinke bloeduitstorting in mijn rechter kuit. Einde Marmotte. Behoorlijk klote want een topklassering zat er wel in, maar ik realiseer me terdege dat ik veel geluk heb gehad en er goed vanaf ben gekomen en dat het met name materiële schade is. Ga nu de komende 2 weken op vakantie en hoop weer te herstellen. Volgend jaar beter.dogestyle schreef:Voor mij heeft het noodlot redelijk hard toegeslagen: slijmbeursontsteking in de knie op wat het hoogtepunt van mijn fietsseizoen had moeten worden. Kan nog geen 30km fietsen, aan een Marmotte hoef ik al helemaal niet te denken... Zit al aan de ontstekingsremmers en heb een injectie gehad. Hopelijk betert het wat de komende dagen maar een topprestatie zit er voor mij niet meer in... balen
Greetz
Greetz
Inderdaad, dom dom dom. Het is wel zo dat voorin de race het niet zoveel uitmaakt dat het geneutraliseerd is. Het gaat daar niet om een tijd maar om de klassering. Anyway, harde lessen geleerd. Ik hoop volgend jaar nog een keer dit niveau te bereiken en dan weer mee te strijden om een top 10 plek. De afdaling glandon gaat dan in ieder geval wat rustiger aan.kxlight schreef:@dogestyle: ben je op geneutraliseerde deel onderuit gegaan. Dat is wel heel zuur... sterkte met herstel.
Greetz
'k heb verleden week in twee dagen eerst de croix de fer en de dag daarna telegraphe en galibier beklommen wel in zeer zware weersomstandigheden ( 35° beneden, nog 23° boven op de galibier).daniel1975 schreef:Even een korte update: Lm onder famtastische omstamdigheden gereden. 25gr en af en toe een stapelwolkje. Glandon zeer beheerst op hartslag opgereden, helaas enorme dip op Telegraph. Wonderlijk daar op de Galibier en in de daal naar Bourg wel doorheen gekomen. Was geem honger oid. De Alpe nog in 1.20 opgereden.
8.50 finish (gelukkig was de enige ambitie uitrijden en een leuke fietsdag). Lien finish in 8.27.
Wel een leuke, maar zware, fietsdag gehad!
Mijn respect is er alleen nog maar voor toegenomen voor degenen die "La Marmotte" kunnen uitrijden.
Proficiat met je prestatie!
Ik denk niet dat ik er op mijn 55 jaar nog ooit aan begin.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. ![👻](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f47b.svg)
![😳](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f633.svg)
![🤬](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f92c.svg)
-
- Forum-lid
Heel knap gedaan, hulde!lien schreef:Vandaag m'n eerste Marmotte gereden en super tevreden. Op de Alpe na lekker omhoog kunnen fietsen en in 8.27 over de finish gekomen en hiermee 20ste in mijn categorie geworden.
Weer gehaald. 8.09 incl lekke band.. 19.95 km/u gem. Dik goud! En dat op mijn 52e
Ben er super blij mee.. is voorlopig ook wel mijn laatste geweest..
Ben er super blij mee.. is voorlopig ook wel mijn laatste geweest..
Laatst gewijzigd door herera op 08 jul 2012 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."