Foto: Stukje strade bianche "achtertuin" tussen Vagliagli en Radda. Daar kun je aardig schoffelen.

Fiets Magazine nr. 5-2025 (incl. de zomer special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Deze ook wel:colnagofreak schreef:Ik vond gisteren deze foto in het Postvak In, van een fietsende collega Joep van de Laar.
Deze verdient hier ook nog wel een plekje.
fietscollega, geen werk!peterv3 schreef:werk jij/heb jij gewerkt bij DLG? dan ben ik ook oud-collegacolnagofreak schreef:een fietsende collega Joep van de Laar.(Peter Valkema)
We hebben de beste man tijdens Parijs-Roubaix 2008 ontmoet. Hij was met die jongen met dat enorm lange haar die later dat jaar ook bij L'Eroica was en mij - bij mijn eerste deelname - er aan de voet van Monte Sante Marie fijntjes op wees dat het niet "nog even" was.ciclista schreef:Voor wie geen italiaans kan:
De 56 jarige Bruno Marzi uit Triest heeft een beroerte gekregen bij de 75 km route, na 30 km tijdens de klim naar Vaglaili. Toen de ambulance kwam was hij al overleden. Een meefietsende arts die passeerde heeft zonder succes nog geprobeerd te reanimeren.
Hier hun verslagGastheerg schreef:We hebben de beste man tijdens Parijs-Roubaix 2008 ontmoet.