L'Eroica 2012 (& 2013)

Ben je op Facebook? Daar kun je meer vinden ...
En wat ga je dit jaar doen?Gastheerg schreef:Ik heb na 5 keer de keuze gemaakt niet te gaan. Het wordt mij te massaal maar voor te commercieel.
Ik doen volgend jaar Retro ronde Haarlem / Retro Ronde Vlaanderen en La Mitica
Liefhebber Nederlandse stalen racefietsen
Goed opgelet. 

-
- Forum-lid
Dus niemand start een topic voor editie 2013?
-
- Forum-lid
Het is inloten voor 2013. Ik heb al een prachtig appartement geboekt dus ik vier er sowieso een heerlijk weekje vakantie maar meedoen is nog maar de vraag. Ik kom op dit forum trouwens steeds minder om diverse redenen dus ik houd het bij Facebook en zal geen L'Eroica 2013 topic openen.
De nieuwe regel voor L' Eroica 2013 zegt:Cervino schreef:Het ging om artikel 16 van het Regelement ( bladzijde 7)
Daarin staat duidelijk onderstreept:
Participants wearing vintage clothing who complete L' Eroica will receive a prize based on the route completed.
Participants who complete L’Eroica will receive a prize based on the route completed. In order to receive your prize, go with your bike and stamped “road book” to the designated area in the vicinity of the finish line.
Furthermore, a special prize will be awarded by a panel of experts to the first 10 'heroes' who complete the 205 km route with vintage bikes and clothing of particular historical value.
Dat wearing vintage clothing hebben ze nu dus geschrapt. De 205km uitfietsen met overhandiging van de volle stempelkaart betekent dat je de tas met o.a. de gewilde wijnfles met het editiejaar ontvangt. Dit geldt ook voor de 135 km. Dat was op 7 oktober 2012 wel even anders.
Deels Vintage look: je kreeg niks. Of juist wel zoals die ene dame die contact met me opnam en aangaf dat ze na 135 km gewoon de fles ontving terwijl ze een modern clubteneu droeg. En haar man in vintage look kon na 205 km naar huis met een telleurstelling. Meer van dit soort mails gekregen. Zooitje was het hoe ze de renners met een geweldige dag achter de rug met niks naar huis lieten gaan. Ik kreeg ook een wijsvinger naar mijn vintage look Santini 1965 shirt en dan NO !
http://www.cima-lux.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook ik had de negatieve ervaring dat mijn originele Skil Skala shirt werd "afgekeurd"Naar aanleiding hiervan heb ik een mail om opheldering hierover naar de organisatie gestuurd.
Na enige tijd kreeg ik hier een antwoord op met een verontschuldiging over de gang van zaken.Ook kan ik nog de wijn en panforte komen halen.Of dit gaat lukken weet ik nog niet want waarschijnlijk ga ik dit jaar niet.
Vorig jaar vond ik het toch wat te massaal worden en na twee keer heb ik de ervaring wel gehad.Daarbij is het niet naast de deur en kost het ook nog een paar euro's.Het enige voordeel dat ik wel heb is dat ik de leeftijd heb dat ik altijd kan inschrijven.
Na enige tijd kreeg ik hier een antwoord op met een verontschuldiging over de gang van zaken.Ook kan ik nog de wijn en panforte komen halen.Of dit gaat lukken weet ik nog niet want waarschijnlijk ga ik dit jaar niet.
Vorig jaar vond ik het toch wat te massaal worden en na twee keer heb ik de ervaring wel gehad.Daarbij is het niet naast de deur en kost het ook nog een paar euro's.Het enige voordeel dat ik wel heb is dat ik de leeftijd heb dat ik altijd kan inschrijven.
Liefhebber Nederlandse stalen racefietsen
Zelf ook gemaild met foto bijlage. Paar keer zelfs, maar geen antwoord gekregen.
Sunitram: flauw dat ze die fles niet naar je opsturen gezien de afstand tussen hier en Toscana.
We pakken wel een borrel op 1 van de retro toertochten.
Ciao !
Sunitram: flauw dat ze die fles niet naar je opsturen gezien de afstand tussen hier en Toscana.
We pakken wel een borrel op 1 van de retro toertochten.
Ciao !
http://www.cima-lux.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Startnummer 241!bianchisl3 schreef:Het is inloten voor 2013. Ik heb al een prachtig appartement geboekt dus ik vier er sowieso een heerlijk weekje vakantie maar meedoen is nog maar de vraag. Ik kom op dit forum trouwens steeds minder om diverse redenen dus ik houd het bij Facebook en zal geen L'Eroica 2013 topic openen.

Proficiat!
Dit jaar doe ik niet mee. Mogelijk dat de Anjou Velo Vintage in de plaats komt.
Ligt een beetje aan allerlei planning ....
Dit jaar doe ik niet mee. Mogelijk dat de Anjou Velo Vintage in de plaats komt.
Ligt een beetje aan allerlei planning ....