Had mijn tekst kunnen zijn. Vind ze prachtig, maar dat geld absoluut niet waard.wasbeer2006 schreef: ↑09 dec 2023 15:15 Ik wil gewoon nog een keer zo,n 454 nsw setje. Maar die vind ik wel echt duur.
Niet omdat ze beter zijn dan wat ik nu heb, maar gewoon voor het mooie.
Van Rysel
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
Ik heb ze gehad in tube versie - mooie wielen met een kleine wow factor. Maar qua rijden doen mijn 404FC wielen er niet voor onder. De Lighweight wielen die ik in mijn Pinarello Paris had vond ik nog meer wow
De mechaniek in de naaf met de clutch is wel een masterpiece, totdat je iets moet vervangen - en of een onderdeeltje kapot is.
https://youtu.be/IFg5i3SvE5I?si=J2Gt43OgMot4-12z
De mechaniek in de naaf met de clutch is wel een masterpiece, totdat je iets moet vervangen - en of een onderdeeltje kapot is.
https://youtu.be/IFg5i3SvE5I?si=J2Gt43OgMot4-12z
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Henry is er groot mee geworden, met dat zwartredmiller schreef: ↑08 dec 2023 20:32 Ik heb de fiets in het echt gezien! Om precies te zijn: in de Decathlon in Graz. En... het is me daar echt een prachtige staaltje werk. Echt een knappe fiets, mooie afmontage en zoals geloof ik Leon van Bon het zei (ongeveer): de fiets wil vooruit en is razendsnel. Tenminste... zo zag hij er uit. Is het een mooie fiets? Het exemplaar wat ik zag was een zwarte. Ik word daar altijd een beetje verdrietig van. Je gaat toch ook geen zwarte auto, zwarte voordeur of zwarte broek kopen? Of een zwarte tas. Nee, begrafenissen deins ik niet voor terug en zwart houd ik graag voor zulke gelegenheden.
En nee: ik heb een orbea orca besteld. Voor het eerst een nieuwe fiets!
-
- Forum-lid
Hoe kom je daarbij ? Ik zie op de foto van de cassette toch echt 12 kransjes. SRAM red is ook al jaren 12 speed.
-
- Forum-lid
Ketting staat 12s
Heb zeker het kransje voor de ketting geteld. De tanden staan altijd in een lijn ivm het schakelen. De ketting is daarentegen een 12-speed (al met al slordig)
Als je dan een promo wilt maken dan moet het wel kloppen
Als je dan een promo wilt maken dan moet het wel kloppen
- Bijlagen
-
- Cassette.1.JPG (29.5 KiB) 1677 keer bekeken
- daniel1975
- Forum-lid HC
Moest ook goed kijken:
- Bijlagen
-
- IMG_9814.jpeg (39.96 KiB) 1524 keer bekeken
Less is bore