Ik was abbonee van het eerste uur, totdat ik naar het buitenland verhuisde.
Dat was de tijd dat Guss van de Beek nog de redactie deed. Toen ik terugkwam in NL merkte ik dat het blad optisch met de tijd mee was gegaan, maar wel een stuk minder kritisch was geworden. Nieuwe producten worden nu klakkeloos geplaatst en aangeprezen. Ik vind het soms moeilijk om een inhoudelijk verschil te vinden tussen een advertentie en een artikelbespreking, de artikelbesprekingen lijken soms meer op 'advertorials'
Ook de tests van producten zijn kwantitatief wel meer, maar kwalitatief toch minder geworden.
Heb nu maar weer een proefabbo, maar zal dat waarschijnlijk niet omzetten.
Ik lees het blad wel in de bieb en voor de dingen die ik echt nodig heb, zoals een racefiets voor de jeugd moet ik toch niet bij dit blad zijn (zie ander topic).
Fiets juli
[quote="maurice"]Nou, ik heb 'm anders onder het genot van lekker uitgelezen. Bettini blijft een bijzonder mens en het artikel over de kinderracefiets sprak me ook aan. Gelukkig heeft m'n zoon van 10 het nog niet gelezen.[/quote]
Ik heb het wel gelezen en gezien dat er voor de Bianchi verschillende crankstellen werden vermeld.
Onder de foto van de Bianchi Junior 24 staat vermeld dat het crankstel en cassette van Miche zijn terwijl in de bespreking staat: Twee maal 8 versnellingen heeft de Junior. EenSugino crankstel met enz .
Wat is het nu ? Wel een beetje slordig !
Edit Freerider: Quote gerepareerd
Ik heb het wel gelezen en gezien dat er voor de Bianchi verschillende crankstellen werden vermeld.
Onder de foto van de Bianchi Junior 24 staat vermeld dat het crankstel en cassette van Miche zijn terwijl in de bespreking staat: Twee maal 8 versnellingen heeft de Junior. EenSugino crankstel met enz .
Wat is het nu ? Wel een beetje slordig !
Edit Freerider: Quote gerepareerd
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955