Wie rijdt er hier dit jaar La Marmotte?
[quote="lancev7"]De kogel is door de kerk: de datum is definitief vastgesteld door de Franse organisatie: La Marmotte 2009 zal verreden worden op zaterdag 4 juli 2009. De datum van La Marmotte 2009 valt samen met de Dolomieten marathon, [/quote]
Heb je ook een bron? Ik wil hem namelijk dit jaar gaan rijden, maar 4 juli komt mij vele malen beter uit dan 11 juli... Dus ik zou graag je bron willen weten.
Thanx alvast.
Heb je ook een bron? Ik wil hem namelijk dit jaar gaan rijden, maar 4 juli komt mij vele malen beter uit dan 11 juli... Dus ik zou graag je bron willen weten.
Thanx alvast.
Democratie is de dictatuur van de meerderheid
Yep, ook ik ga weer een poging wagen.
Afgelopen jaar 7:56, nu hoop ik toch minimaal 15 min sneller.
Verder de Mont ventoux challenge 2009, 3 keer omhoog dus....
Afgelopen jaar 7:56, nu hoop ik toch minimaal 15 min sneller.
Verder de Mont ventoux challenge 2009, 3 keer omhoog dus....
http://www.pimfoundation.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Heb je al eerder aan die Mont Ventoux challenge meegedaan? En kun je er in dat geval wat meer over vertellen?
Ik had eigenlijk eind van dit seizoen nog die kant op willen gaan om er drie keer tegenop te fietsen. Maar dat is er door omstandigheden niet van gekomen. Toen dacht ik misschien de cyclo te plannen die begin juni is maar dat valt dan waarschijnlijk weer samen met de klassiekerweek. Dus misschien is dit dan een mooie gelegenheid om even die drie beklimmingen af te werken...
Ik had eigenlijk eind van dit seizoen nog die kant op willen gaan om er drie keer tegenop te fietsen. Maar dat is er door omstandigheden niet van gekomen. Toen dacht ik misschien de cyclo te plannen die begin juni is maar dat valt dan waarschijnlijk weer samen met de klassiekerweek. Dus misschien is dit dan een mooie gelegenheid om even die drie beklimmingen af te werken...

[quote="Bottecchia"]Heb je al eerder aan die Mont Ventoux challenge meegedaan? En kun je er in dat geval wat meer over vertellen?
[/quote]
De insteek is het goede doel, samen met prominenten zoals Boogerd, Blijlevens, Hofman en Karstens naar boven.
meer info op www.pimfoundation.com

De insteek is het goede doel, samen met prominenten zoals Boogerd, Blijlevens, Hofman en Karstens naar boven.
meer info op www.pimfoundation.com
http://www.pimfoundation.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Ik ben ook van de partij. Doel voor dit jaar: eindelijk goud pakken (limiet 8.49 uur)
2006: bijna 1,5 uur op de Glandon stilgestaan
2007: kapot gegaan op de Alpe (veel te heet en te weinig duurtraining)
2008: Teveel gepauzeerd en daardoor 10 minuten te laat binnengekomen....
2009: ..........
2006: bijna 1,5 uur op de Glandon stilgestaan
2007: kapot gegaan op de Alpe (veel te heet en te weinig duurtraining)
2008: Teveel gepauzeerd en daardoor 10 minuten te laat binnengekomen....
2009: ..........
-
- Forum-lid
Alleen als ik genoeg kilometers kan maken. Dat wordt komend jaar lastiger dan in 2008. Als ik meedoe dan binnen 6:45.
Wij gaan met 20 man van de Tourclub Duiven onze eigen Marmotte rijden. Dat betekent dat we de week er voor hem gaan rijden. Het gaat ons om de prestatie en meerderen hadden geen zin om in de grote meute mee te rijden. Geen papiertje dan, maar het plezier is er niet minder om
Niets mooiers dan een Cannondale...toch? 
Trouwens mijn gebruikersnaam doet aan mijn model denken
(nog wel)

Trouwens mijn gebruikersnaam doet aan mijn model denken