Wie rijdt er hier dit jaar La Marmotte?
Ben benieuwd. Ik ga het zelf volgend jaar proberen.
http://www.1world2wheels.org/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben dit jaar van de partij.
Ik ook!
Misschien leuk om ook de doelstelling erbij te vermelden (uitrijden, zilver, goud, bepaalde tijd of klassering, etc). Kunnen we onszelf daar na afloop mooi op afrekenen...
(Mijn doel: <7u of top 100)
Misschien leuk om ook de doelstelling erbij te vermelden (uitrijden, zilver, goud, bepaalde tijd of klassering, etc). Kunnen we onszelf daar na afloop mooi op afrekenen...
(Mijn doel: <7u of top 100)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Ik ben er iig bij! Of ik hem ga rijden beslis ik in de week zelf.
Als ik de tocht ga rijden is mijn doel uitrijden.
Als ik de tocht ga rijden is mijn doel uitrijden.
Ben ook van de partij. Aangezien het mijn eerste Marmotte is is mijn doel uitrijden.
http://www.bikeplanner.com/djdakkie" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik zal er ook zijn!
Doel is toch wel om minstens goud te halen. Bij mijn vorige deelname, 2jaar geleden, kwam ik binnen na 9u15. Maar aangezien ik dit jaar véél meer aan het trainen ben, hoop ik toch op een tijd ergens rond de 7u30-8u.
Alleszins, succes aan iedereen die gaat rijden!
Doel is toch wel om minstens goud te halen. Bij mijn vorige deelname, 2jaar geleden, kwam ik binnen na 9u15. Maar aangezien ik dit jaar véél meer aan het trainen ben, hoop ik toch op een tijd ergens rond de 7u30-8u.
Alleszins, succes aan iedereen die gaat rijden!
-
- Forum-lid
Ja, ik ga daar ook een rondje rijden. Zoals gewoonlijk zonder mezelf een tijd op te leggen. Gewoon lekker fietsen & genieten en dan zie ik wel waar het schip strand.
-
- Forum-lid
Ook van de partij! Voor de eerste keer!
Doel: Uitrijden, en net als Hero zou binnen de 10 uur mooi zijn!
En vooral niet vergeten te genieten!
Doel: Uitrijden, en net als Hero zou binnen de 10 uur mooi zijn!
En vooral niet vergeten te genieten!
-
- Forum-lid
Ik rij 'm voor 't eerst. Streeftijd 7:30.
-
- Forum-lid
Ik ga hem voor het eerst rijden. Doel is uitrijden.
Je eerste is je mooiste. Het gevoel bovenop de Alpe is moeilijk te omschrijven, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Het was een hele vreemde mix van pijn, geluk, emotie, trots, etc. Ik was zó verschrikkelijk kapot, het huilen stond me letterlijk nader dan het lachen...
@ 53x11: dat is een straf doel! Ik ben heel benieuwd waartoe ik in staat moet worden geacht. Ik rijd 'm dit jaar niet, maar ik denk gezien mijn Dolomieten tijd dat 8 uur mogelijk moet zijn.
@ 53x11: dat is een straf doel! Ik ben heel benieuwd waartoe ik in staat moet worden geacht. Ik rijd 'm dit jaar niet, maar ik denk gezien mijn Dolomieten tijd dat 8 uur mogelijk moet zijn.