Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

opgelicht

jeroenkuiper
Forum-lid

Gebruikersavatar jeroenkuiper 21 okt 2011 23:34

tati schreef:Laat een maatje van je (of via een ander mail adres) reageren op de crank. Als je contact met hem hebt gehad spreek je gewoon af dat je hem in zwolle op komt halen. Dan kun je persoonlijk je shifters af halen, of je geld terug halen.
Als hij ineens een ander adres af geeft weet je ook genoeg, dan ben je gewoon opgelicht.
die gedachte had ik ook.

aangezien ik het l*llig vond voor jou, maar ook het idee heb dat het berust op misverstanden heb ik hem een mailtje gestuurd en gereageerd op zijn andere advertentie, zien of hij daarop reageerde, echter nog niks teruggehoord van hem.

ik kan me niet voorstellen dat je een advertentie op gereserveerd zet en het daarna niet levert met de gedachte dat je de koper wilt besodemieteren. maar goed, dat kan ook mijn goedgelovigheid zijn. daarom ook mijn mailtje naar hem.. mocht hij reageren laat ik het wel even weten...
Afbeelding

zorba
Forum-lid

zorba 22 okt 2011 08:27

jeroenkuiper schreef:
tati schreef:Laat een maatje van je (of via een ander mail adres) reageren op de crank. Als je contact met hem hebt gehad spreek je gewoon af dat je hem in zwolle op komt halen. Dan kun je persoonlijk je shifters af halen, of je geld terug halen.
Als hij ineens een ander adres af geeft weet je ook genoeg, dan ben je gewoon opgelicht.
die gedachte had ik ook.

aangezien ik het l*llig vond voor jou, maar ook het idee heb dat het berust op misverstanden heb ik hem een mailtje gestuurd en gereageerd op zijn andere advertentie, zien of hij daarop reageerde, echter nog niks teruggehoord van hem.

Dat had ik de 19e al gedaan voor de TS maar ook top op heden niets gehoord....
Do not CROSS the road!

tinoh
Forum-lid

Gebruikersavatar tinoh 22 okt 2011 11:27

Aangezien ik in Zwolle werk had ik ook al gereageerd op de cranck, maar helaas geen reactie gehad.
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019

japiecarbon
Forum-lid HC

japiecarbon 22 okt 2011 16:32

Haha als hij echt op vakantie is zal hij wel vreemd opkijken wanneer hij zijn mailbox leegd. Ik heb nl ook gereageerd.

zorba
Forum-lid

zorba 22 okt 2011 16:48

Die denkt sh*t... had ik er maar meer voor gevraagd!!
Do not CROSS the road!

gaisdergerman
Forum-lid

gaisdergerman 22 okt 2011 17:00

Ik heb een mailtje gehad van marktplaats dat ze meerdere meldingen hadden gehad en dat ze de gebruiker en advertentie verwijderd hebben. Als er meerdere meldingen zijn dan zal de politie er wel niets mee doen ;-).

razenderoeland
Forum-lid

Gebruikersavatar razenderoeland 22 okt 2011 17:06

Afhalen van spullen reageert dit soort verkopers niet op. Ze willen alleen verzenden met vooruitbetaling, en sturen dan helaas niets af. Kijk ook eens op de site van internetoplichting. Dan weet je meteen welke praktijken dit soort minkukels gebruiken.
Hoe sterk is de eenzame fietser...

alpdhuez53:15
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 24 okt 2011 16:10

In Zwolle blijken wel meer MP oplichters actief te zijn.... http://www.destentor.nl/regio/zwolle/97 ... zetten.ece

zorba
Forum-lid

zorba 26 okt 2011 20:21

En nog ontwikkelingen?
Do not CROSS the road!

Focus
Forum-lid
Contact

Focus 26 okt 2011 22:33

Nou, in ieder geval weten we nu om wie het gaat, hij heet H. :lol:

gaisdergerman
Forum-lid

gaisdergerman 27 okt 2011 19:21

zorba schreef:En nog ontwikkelingen?
Heb er weinig vertrouwen in. De oplichter heeft het vaker gedaan, ip adres was namelijk ook geblockt.

Ben vandaag naar mijn bank gegaan en heb gemeld dat ik per ongeluk een verkeerd rekeningnr heb ingevoerd. Zij sturen nu een brief en als de beste man niet binnen 3 weken gereageerd dan krijg ik zijn gegevens.

Ik heb echter weinig hoop op een goede afloop. Het rekeningnr zal vast van een zwerver of zo zijn. Er is in ieder geval nog een sprankje hoop.

zorba
Forum-lid

zorba 27 okt 2011 20:55

gaisdergerman schreef:
zorba schreef:En nog ontwikkelingen?

Ik heb echter weinig hoop op een goede afloop. Het rekeningnr zal vast van een zwerver of zo zijn. Er is in ieder geval nog een sprankje hoop.
Pff balen zeg, hopen dat die gast niet zó gehaaid is en dat je wat kan met de gegevens.
Do not CROSS the road!

Plaats reactie