Doelen voor 2012?
Eindelijk eens op 80 kilo komen (da's 6 kilo er af...)
Eind mei naar de Giro d'Italia voor de Dolomietenetappes, verblijf in Hotel Funivia in Bormio!
Voor de rest eens wat minder massale toertochten in de Ardennen rijden
Met mijn zoon van 12 voor het eerst door de 100 kilometer-grens
Zelf door de 6000 km-grens (cumulatief over het gehele jaar, voor het goede begrip)
Eind mei naar de Giro d'Italia voor de Dolomietenetappes, verblijf in Hotel Funivia in Bormio!
Voor de rest eens wat minder massale toertochten in de Ardennen rijden
Met mijn zoon van 12 voor het eerst door de 100 kilometer-grens
Zelf door de 6000 km-grens (cumulatief over het gehele jaar, voor het goede begrip)
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
-
- Forum-lid
Mijn doel is om dit seizoen een volledig seizoen te rijden bij de dames. Geen idee hoelang ik mee kan, maar dat zie ik dan wel. We rijden een programma met behoorlijk grote wedstrijden, dus heb niet het idee dat ik dat ga uitrijden. Maarach ik zie het wel
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=1237491075" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.twitter.com/leoni_padding" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.twitter.com/leoni_padding" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Op duatlon vlak de 3 Powermans in de Benelux meedoen. En voor de loop wedstrijden enkele 10 mijl wedstrijden en één 1/2 marathon.
Bij het fietsen hoop ik dit jaar meer dan 10 000 km te halen en eindelijk eens een fietstocht in de (vlaamse) ardennen te maken.
Bij het fietsen hoop ik dit jaar meer dan 10 000 km te halen en eindelijk eens een fietstocht in de (vlaamse) ardennen te maken.
PR cyclo op 1 april
wellicht L3B, maar da's optioneel
l'Etap du Tour in de Pyreneeen 14 juli
Alpenbrevet Platinum op 1 sept
Rondje IJsselmeer op ?? Sept
en vooral geen blessures krijgen en lekker rijden! te beginnen dit weekend, gelukkig wordt het weer lekker weer!
wellicht L3B, maar da's optioneel
l'Etap du Tour in de Pyreneeen 14 juli
Alpenbrevet Platinum op 1 sept
Rondje IJsselmeer op ?? Sept
en vooral geen blessures krijgen en lekker rijden! te beginnen dit weekend, gelukkig wordt het weer lekker weer!
Laatst gewijzigd door skimons op 14 jan 2012 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Lekker fietsen en optimaal presteren naar mogelijkheden in:
RVV
La chouffe
Jan Jansen classic
LBL
Vijf dagen naar de Dolomieten bij Sella Massief, ooit daar vanuit maglia ciapelli (als je dat zo spelt) de Marmolada opgereden. Wordt ik nu nog zwetend van wakker. Dat wil ik zodanig doen dat die ergernis uit mijn hoofd verdwijnt
RVV
La chouffe
Jan Jansen classic
LBL
Vijf dagen naar de Dolomieten bij Sella Massief, ooit daar vanuit maglia ciapelli (als je dat zo spelt) de Marmolada opgereden. Wordt ik nu nog zwetend van wakker. Dat wil ik zodanig doen dat die ergernis uit mijn hoofd verdwijnt
Allard
Mooi doel!beren040 schreef:Vijf dagen naar de Dolomieten
maglia=trui Je bedoeld denk ik Malga Ciapela. De pas op de Marmolada heet Passo Fedaia en is met recht een braak en kraak bergberen040 schreef:ooit daar vanuit maglia ciapelli (als je dat zo spelt) de Marmolada opgereden. Wordt ik nu nog zwetend van wakker.
Het zit niet alleen in de kille % cijfers het is gewoon een berg die niet echt lekker loopt. Van beide kant niet
Je kan er wel 100 in de afdaling
Ga hem volgende maand weer een keer doen.........................met de ski's
-
- Forum-lid
Het staat nog niet helemaal vast maar in ieder geval iedere dag woon werk verkeer met 3 x in de week een extra lusje.
Staat op het programma maar of ik hem rijd weet ik nog niet: de Ronde van Vlaanderen....na zoveel jaren al gedaan te hebben met DE MUUR dit jaar zonder......ik heb nu mijn twijfels.
Zou graag met de club meegaan naar Parijs-Roubaix. Ik vind kasseien rijden niet erg (leuk is een ander woord en misschien niet helemaal waar), maar 54 km lijkt me iets teveel. En ik heb geen idee of ze in Vlaanderen beter liggen dan in Noordwest Frankrijk....
Waarschijnlijk ook weer de 2 daagse in de Ardennen met de club.
Iedere zondag de clubrit.
Dat zal het zo'n beetje zijn.
marc
Staat op het programma maar of ik hem rijd weet ik nog niet: de Ronde van Vlaanderen....na zoveel jaren al gedaan te hebben met DE MUUR dit jaar zonder......ik heb nu mijn twijfels.
Zou graag met de club meegaan naar Parijs-Roubaix. Ik vind kasseien rijden niet erg (leuk is een ander woord en misschien niet helemaal waar), maar 54 km lijkt me iets teveel. En ik heb geen idee of ze in Vlaanderen beter liggen dan in Noordwest Frankrijk....
Waarschijnlijk ook weer de 2 daagse in de Ardennen met de club.
Iedere zondag de clubrit.
Dat zal het zo'n beetje zijn.
marc
people are strange when you\'re a stranger
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Ik ben bang dat ik slecht nieuws voor je heb want in Noord Frankrijk liggen ze doorgaans een heel stuk slechter. Waar je in Vlaanderen soms een klein stukje hebt waar de stenen wat scheef en uit elkaar liggen (bijvoorbeeld in de bocht van de Molenberg) is dat in Noord Frankrijk gewoon over hele stroken het geval. Het goede nieuws is dan weer dat je daar met een beetje wilskracht en stuurmanskunst best overheen komt en dat je dan wel echt iets hebt gepresteerd waar je voldaan op terug kunt kijken.marcvmegroot schreef: Zou graag met de club meegaan naar Parijs-Roubaix. Ik vind kasseien rijden niet erg (leuk is een ander woord en misschien niet helemaal waar), maar 54 km lijkt me iets teveel. En ik heb geen idee of ze in Vlaanderen beter liggen dan in Noordwest Frankrijk....
Heb ik tenslotte ook nog een alternatief voor je dat misschien interessant is. Kasseien vreten.
Een toertocht over 138km met 18 stroken en ruim 30 kilometer kasseien inclusief bekende passages als het Bos van Wallers, Mons-en-Pévèle en Carrefour de L'Arbre. Helaas geen finish op de wielerbaan maar wél op de dag voor de profkoers wat natuurlijk ook sfeerverhogend is.
Tot 20 jaar terug waren in Vlaanderen ook nog een aantal zeer slechte stroken. Huisepont, Paddestraat en LIppenhoven lagen er toen nog heel slecht bij.marcvmegroot schreef:En ik heb geen idee of ze in Vlaanderen beter liggen dan in Noordwest Frankrijk....
Huisepont zelfs zo slecht dat deze voor een Ronde van Vlaanderen werd geskipt hoewel ze daar iets kritischer zijn dan in Noord Frankrijk.
Alles in Vlaanderen is inmiddels opnieuw bestraat en de Huisepont is gewoon een flauwe strook terwijl dit in Vlaanderen voor veel een heel beste strook is.
De Huisepont is een van de laatste die opnieuw bestraat is. Jaar of 5 terug is dat denk ik.
Zwaarste stroken in Vlaanderen zijn op dit moment in mijn ogen Mariaborre, Doorn, Haaghoek en Kergate. Of deze stroken in Parijs-Roubaix 3 sterren (van de 5) krijgen is zweer twijfelachtig.
Kergate (RVV) of Hem (PR). Kenners zeg het maar? Hem is in PR 1 ster
Moulin de Vertain (PR) of Haaghoek (RVV). Moulin Vertain is in PR maar 3 sterren
Overigens is het Bos van Wallers een aantal jaren terug ook opnieuw bestraat. Ligt er inderdaad een stuk beter bij
Voor m'n eigen doelen kijk ik natuurlijk enorm uit naar de 5 Du Nord encounters, maar vooral ook naar de BIG's (internationaal klimbrevet). Ga er met dochterlief een aantal doen in Zuid Limburg, Belgie, Noord Frankrijk en Toscane. Daarnaast pak ik er zelf nog in de Eifel, Kroatie, Oostelijke Dolomieten, San Marino en de Apennijnen .
Wat voor sommige kasseien zijn zijn voor mij de cols