Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Welke miskoop heb jij wel eens gedaan?

Gebruikersavatar
xml
Forum-lid
Berichten: 1119
Lid geworden op: 06 feb 2013 22:21
Locatie: België

Gebruikersavatar xml 27 jun 2013 23:22

Wat een lettertype zeg, dat Italia. :p

GoldenRatio
Forum-lid
Berichten: 955
Lid geworden op: 06 feb 2013 20:33

GoldenRatio 28 jun 2013 00:12

Dat komt omdat het een Beijing shirt is. ;)

Het heet:
Sportful Team Italia Beijing jersey

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16743
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 28 jun 2013 01:20

fred1965 schreef:2x wortelkanaalbehandeling gehad, geen centje pijn maar wel een paar dubbeltjes uittrekken voor de verdoving :o dus da`s makkelijk praten :)
Dat klinkt vele malen aantrekkelijker dan een ritje op de fiets met Garmin en een flinke dosis ketamine achter de kiezen. :mrgreen:

Ik moet trouwens zeggen dat mijn fietsnavigatie juist 1 van de dingen is waar ik het meeste lol aan heb beleeft van alles wat ik de laatste tijd heb gekocht.

Mijn grootste miskoop, een cranktrekker van de Itek. Na een keer draaien was hij dusdanig gesloopt dat ik ruim een halve dag ben bezig geweest om dat ding uit m'n crank te krijgen :evil:
Helaas geld eigenlijk dat al het goedkope gereedschap meestal een miskoop is.
Campagnolo Ultra Dork

PaPiggelmee
Forum-lid
Berichten: 92
Lid geworden op: 09 mar 2013 13:56
Locatie: HAARLEM

PaPiggelmee 28 jun 2013 01:25

Mmmm zoals het er nu naar uit ziet een SQ Lab zadel :-(
Recreatief fietser........
Wilier Escape full Ultegra - Fulcrums Racing 7 CX

Gebruikersavatar
jsprbcn
Forum-lid
Berichten: 2319
Lid geworden op: 20 jan 2011 23:40
Locatie: barcelona
Contact

Gebruikersavatar jsprbcn 28 jun 2013 08:22

Ernie C. schreef:
fred1965 schreef:Ik moet trouwens zeggen dat mijn fietsnavigatie juist 1 van de dingen is waar ik het meeste lol aan heb beleeft van alles wat ik de laatste tijd heb gekocht.
Hele maal mee eens. Ik heb een Garmin 500 gekocht, niet zozeer voor pure navigatie, maar het hele GPS uitlezen, Strava. Garmin Connect, routes delen, routes zoeken etc. etc. Beste koop van het afgelopen jaar m.b.t. fietsen :D

Miskoop: Castelli lycra armwarmers een maat te groot. Uiteindelijk toch geen miskoop omdat ik ze met een naaimachine passend heb gemaakt :lol:
Diverse Decathlon spullen. Voor ietsje meer heb je wat je echt wil, maar dat was ook toen ik net begon met fietsen en niet beter wist toen.

Verder denk ik behoorlijk na over de dingen die ik aanschaf.

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 28 jun 2013 09:02

Hartslag meter van Polar na een lege batterij nooit meer aan de gang gekregen.
Vroeger was dit de Rols onder de hartslagmeters maar sinds het spul in verweggistan wordt gemaakt zal ik nooit meer een euritje eraan uitgeven .
Bah bah...................
cornelli racing cycles Uden

Gebruikersavatar
flores
Forum-lid
Berichten: 1500
Lid geworden op: 21 jun 2009 01:44

Gebruikersavatar flores 28 jun 2013 09:48

Het boek "Op weg naar de Alpe d'Huez van Dries van Agt. Maar liefst 1 volle pagina gaat het over zijn eigen ervaring van het beklimmen van deze berg.

Transparant gekleurde bidons. Alsof je met twee gevulde "flessen" pis rond fietst!
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

dickygiovanni
Forum-lid
Berichten: 1791
Lid geworden op: 04 aug 2010 01:20

dickygiovanni 28 jun 2013 10:18

Kom er net achter dat ik mijn fluo Castelli jersey nog niet geruild had voor een maat groter. Weer 100 eurie naar de vaantjes (ik houd het bij deze recente ervaring, de lijst met miskopen is te lang)

Gebruikersavatar
rchv
Forum-lid
Berichten: 193
Lid geworden op: 24 apr 2010 22:22

Gebruikersavatar rchv 28 jun 2013 22:33

Castelli Uno Plasma ondershirt; volgens Castelli voor temperatuurbereik 20-30 graden.. Misschien met een koelvest er overheen ipv een wielershirt maar jee wat is dat ding warm. In de winter post ik 'm bij lievelingsaankopen :lol:

Sigma 2209 fietscomputer; door benodigd/kwijt stompzinnig tooltjes om de batterijen te verwisselen al een half jaar zonder teller aan het fietsen. Bevalt eigenlijk wel :D

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 28 jun 2013 22:56

Powerbar repen voor mijn eerste keer Marmotte.
Stuk of 8 repen bij me gestoken (elk uur 1tje dacht ik), met 7 repen gefinished. Je breekt je tanden op die dingen! Echt niet weg te kauwen!

Verder geloof ik dat ik vrij veel geluk heb met mijn fiets-aankopen
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

PaPiggelmee
Forum-lid
Berichten: 92
Lid geworden op: 09 mar 2013 13:56
Locatie: HAARLEM

PaPiggelmee 30 jun 2013 04:56

PaPiggelmee schreef:Mmmm zoals het er nu naar uit ziet een SQ Lab zadel :-(
Dat moet ik even nuanceren.... Ben teruggegaan naar de FM en heb nu een ander om weer te proberen. Schijnt dat je SQ-Lab een tijdje kan proberen en omruilen tegen een ander

We zullen zien
Recreatief fietser........
Wilier Escape full Ultegra - Fulcrums Racing 7 CX

Gebruikersavatar
fietser1972
Forum-lid
Berichten: 551
Lid geworden op: 25 sep 2009 15:50

Gebruikersavatar fietser1972 30 jun 2013 09:07

Over het algemeen ben ik tevreden over de spullen die ik koop. een enkele keer gaat het mis:

Een selle italia slc zadel. Ik had hem gekocht als vervanger van mijn slk zadel. Ze lijken uiterlijk hetzelfde maar de slc is wat ronder. Zat daardoor totaal niet lekker.

Een kabelkniptang van tacx. Het boutje dat beide tanghelften bij elkaar moet houden, ging steeds beetje los. Daardoor knipte die de kabel niet door, maar vouwde hem dubbel. Om gek van te worden. Helaas daardoor ook nieuwe, dure kabelset weg kunnen gooien.

Bij een bezoek aan de FM me laten overhalen om bij een fles kettingreiniger ook een "handige"'kettingreiniger aan te schaffen. Ik bedoel zo'n bakje met borsteltjes die je om je ketting heen monteert. Wat een gepruts en schoon worden ho maar.

Via marktplaats een stronglight kettingblad gekocht omdat mijn ultegra buitenblad aan vervanging toe was. Blijkt dat er geen stijghulpjes op het stronglight blad zitten. Schakelen van binnen naar buitenblad ging voor geen meter. Uiteindelijk weer kunnen doorverkopen aan iemand voor zijn fixie.
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral

Plaats reactie