Kajak Custom custom stalen frame
Bij die Walker lijken het wel poten van een voorvork.
Ik vind het wel wat hebben, een paar van die straaljager luchtinlaten. Ik zou er eerder iets mee doen met een leuk detail in de lak dan het proberen weg te moffelen met Bondo o.i.d.
Ik vind het wel wat hebben, een paar van die straaljager luchtinlaten. Ik zou er eerder iets mee doen met een leuk detail in de lak dan het proberen weg te moffelen met Bondo o.i.d.
Campagnolo Ultra Dork
De achtervork op de Walker lijkt inderdaad uit voorvorkpoten te zijn gemaakt.
Het alternatief zou zijn om een 'gewone' recht buis te ovaliseren en als chainstays te gebruiken. De chainstays worden dat wat dikker en lopen niet taps toe naar de dropouts, maar dat lijkt me voor een dergelijke constructie sowieso niet verkeerd. Alleen de aansluiting/keuze van de dropouts vraagt dan wat meer creativiteit.
Het alternatief zou zijn om een 'gewone' recht buis te ovaliseren en als chainstays te gebruiken. De chainstays worden dat wat dikker en lopen niet taps toe naar de dropouts, maar dat lijkt me voor een dergelijke constructie sowieso niet verkeerd. Alleen de aansluiting/keuze van de dropouts vraagt dan wat meer creativiteit.
De geïntegreerde zadelpen voor het frame is af. Het is een handgemaakte mast topper / stubby die op de zadelbuis gesoldeerd gaat worden. Voor de klemming van het zadel wordt gebruik gemaakt van een Thomson klem, waarmee afstellen echt een peulenschil is.
Even dacht ik dat ik nooit meer iets zo gaan horen van Kamil, maar vanmorgen kreeg ik dan eindelijk weer een update uit Polen .
@feddek: het is de bedoeling dat het een racefiets gaat worden. Als tijdritfiets zou het frame ongetwijfeld beter uit de verf komen, maar ik doe helaas niet aan tijdrijden.
@feddek: het is de bedoeling dat het een racefiets gaat worden. Als tijdritfiets zou het frame ongetwijfeld beter uit de verf komen, maar ik doe helaas niet aan tijdrijden.
-
- Forum-lid
Ik volg dit al een tijdje.
Ik ben benieuwd hoe de rijeigenschappen worden / zijn.
Een echt stijfheidrecord zal het niet worden maar ik hoop dat het voldoende is.
Voor mijzelf (>110 kg) zou ik het niet aandurven ...
Ik ben benieuwd hoe de rijeigenschappen worden / zijn.
Een echt stijfheidrecord zal het niet worden maar ik hoop dat het voldoende is.
Voor mijzelf (>110 kg) zou ik het niet aandurven ...
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders