Judise.nl
Doet het hier prima...
- plantagenet
- Forum-lid
Ik kan Judise nu niet gebruiken. Ik zie alleen maar één of ander vizier met een L en R ernaast in beeld....kan geen routes uitstippelen nu
Edit: [zucht] bleek een vinkje te zijn in het menu....'let u even niet op mij, let u even op hem'
Edit: [zucht] bleek een vinkje te zijn in het menu....'let u even niet op mij, let u even op hem'
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Is dit al opgelost?jberends schreef: ↑02 feb 2020 14:54 wat bij brouter.de beter werkt is het veranderen van delen van de route, omdat je eigenlijk alleen maar een aantal 'waypoints' zet en hij tussen de waypoints zelf een route volgt. Dat maakt het uitzetten van een route voor x km veel makkelijker. Judise plempt meteen waypoints op alle nodes en die moet je dus een voor een allemaal verwijderen. Dat maakt het m.i. onwerkzaam. Verder voelt brouter.de wat moderner. Dit ziet er wat geknutseld uit.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
Die tussenliggende punten kon je bij Judise altijd al verwijderen m.b.v. de Klikmode "Punten selecteren en verwijderen". Die punten hoeven dus niet één voor één verwijderd te worden.mhr-zip schreef: ↑15 aug 2020 19:18Is dit al opgelost?jberends schreef: ↑02 feb 2020 14:54 wat bij brouter.de beter werkt is het veranderen van delen van de route, omdat je eigenlijk alleen maar een aantal 'waypoints' zet en hij tussen de waypoints zelf een route volgt. Dat maakt het uitzetten van een route voor x km veel makkelijker. Judise plempt meteen waypoints op alle nodes en die moet je dus een voor een allemaal verwijderen. Dat maakt het m.i. onwerkzaam. Verder voelt brouter.de wat moderner. Dit ziet er wat geknutseld uit.
Je bent een held!!buzz schreef: ↑15 aug 2020 19:56Die tussenliggende punten kon je bij Judise altijd al verwijderen m.b.v. de Klikmode "Punten selecteren en verwijderen". Die punten hoeven dus niet één voor één verwijderd te worden.mhr-zip schreef: ↑15 aug 2020 19:18Is dit al opgelost?jberends schreef: ↑02 feb 2020 14:54 wat bij brouter.de beter werkt is het veranderen van delen van de route, omdat je eigenlijk alleen maar een aantal 'waypoints' zet en hij tussen de waypoints zelf een route volgt. Dat maakt het uitzetten van een route voor x km veel makkelijker. Judise plempt meteen waypoints op alle nodes en die moet je dus een voor een allemaal verwijderen. Dat maakt het m.i. onwerkzaam. Verder voelt brouter.de wat moderner. Dit ziet er wat geknutseld uit.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
Met Judise routes maken/bewerken gaat erg goed/makkelijk!!
Nu wil ik de gemaakte route graag delen met Strava (kan dan ook een club activiteit aanmaken en andere fietsmaten vinden de URL van Judise niet heel handig) ipv de URL die je kan delen.
Ik exporteer dan een GPX en wil die in Strava importeren met "https://labs.strava.com/gpx-to-route/".
Krijg dan de volgende foutmelding 'Error computing route. reset'.
Maakt niet uit of ik de hoogteprofiel aan of uit zet.
Iemand een idee?
Nu wil ik de gemaakte route graag delen met Strava (kan dan ook een club activiteit aanmaken en andere fietsmaten vinden de URL van Judise niet heel handig) ipv de URL die je kan delen.
Ik exporteer dan een GPX en wil die in Strava importeren met "https://labs.strava.com/gpx-to-route/".
Krijg dan de volgende foutmelding 'Error computing route. reset'.
Maakt niet uit of ik de hoogteprofiel aan of uit zet.
Iemand een idee?
Canyon Aeroad / Canyon Grizl / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
Dat was misschien wel handigste geweest.
Hier wel eea gelezen en gevonden.
https://support.strava.com/hc/en-us/com ... 3#comments
Nu al workaround.
Maak activiteit door gpx te importeren. Maak hier vervolgens een route van.
Hier wel eea gelezen en gevonden.
https://support.strava.com/hc/en-us/com ... 3#comments
Nu al workaround.
Maak activiteit door gpx te importeren. Maak hier vervolgens een route van.
Canyon Aeroad / Canyon Grizl / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)