De gezichten achter de nicknames
Quoten: Origineel geplaatst door Vinylly op 16 Maart 2006
Maar helpt dit ook zodra de haartjes weer doorkomen (de derde dag dus)? Hoe doe jij het normaliter Eric en heb je dan ook jeuk of gebruik je dan ook olie?
Met die gel nagenoeg geen jeuk en om dat te voorkomen met olie insmeren.dus ook de 3de dag en evt de 5de, of geen 1, ligt eraan of ik jeuk heb of denk te krijgen. Als je er te veel over denkt komt het vanzelf merk ik ...
lekker weer....
Maar helpt dit ook zodra de haartjes weer doorkomen (de derde dag dus)? Hoe doe jij het normaliter Eric en heb je dan ook jeuk of gebruik je dan ook olie?
Met die gel nagenoeg geen jeuk en om dat te voorkomen met olie insmeren.dus ook de 3de dag en evt de 5de, of geen 1, ligt eraan of ik jeuk heb of denk te krijgen. Als je er te veel over denkt komt het vanzelf merk ik ...
lekker weer....
Quoten: Origineel geplaatst door Cas* op 31 Maart 2006
"hooghartig als van adel, deinst de perzik boven het zadel" G. Cox
Dat liedje van Gerard Cox heeft wel indruk op je gemaakt hè! Heb je trouwens mijn commentaar nog gelezen op de website van skits?
"hooghartig als van adel, deinst de perzik boven het zadel" G. Cox
Dat liedje van Gerard Cox heeft wel indruk op je gemaakt hè! Heb je trouwens mijn commentaar nog gelezen op de website van skits?
kiekeboe
Quote: Origineel geplaatst door Rolandt op 10 Maart 2006
Goed gedaan, je ziet er weer lekker fris uit
(ik weet hoe het voelt, heb er tot m'n 21e ook ongeveer zo uitgezien en toen in één keer alles eraf gehaald. Koud he zo, zonder die "sjaal" in je nek? )
Hahaha, kan dat sjaaltje nog wel gebruiken, en ook zo'n gezichtsmasker is wel prettig................
...............laat een plaatje nog maar even achterwege..........
Goed gedaan, je ziet er weer lekker fris uit
(ik weet hoe het voelt, heb er tot m'n 21e ook ongeveer zo uitgezien en toen in één keer alles eraf gehaald. Koud he zo, zonder die "sjaal" in je nek? )
Hahaha, kan dat sjaaltje nog wel gebruiken, en ook zo'n gezichtsmasker is wel prettig................
...............laat een plaatje nog maar even achterwege..........
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
en dit is Moi! Genomen na de eerste afdaling van de Glandon tijdens la Marmotte 2005
En zo zie je m'n gezicht bij m'n andere sport!
En zo zie je m'n gezicht bij m'n andere sport!
Quoten: Origineel geplaatst door lazo op 07 April 2006
ronde van vlaanderen afgelopen zaterdag
Erg knap om een droge foto te kunnen maken op die dag.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 07 April 2006
De hele namiddag was droog hoor.
De hele namiddag was droog hoor.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Mooiste helm en mooiste Oakley bovenaan, lenzen onderaan zijn 't leukst.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve