Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
-
- Forum-lid
"me Wahoo", is dat een nog niet gekende app?
Zeker niet maar als ik iemand om advies vraag dan probeer ik dit in ieder geval in normaal Nederlands te vragen.
Ontopic kan ik jouw verschillen ook niet verklaren maar ik zou beginnen met de powergrafieken van beide naast elkaar te leggen.
Mogelijk zie je daarin al wat het verschil is.
Ontopic kan ik jouw verschillen ook niet verklaren maar ik zou beginnen met de powergrafieken van beide naast elkaar te leggen.
Mogelijk zie je daarin al wat het verschil is.
-
- Forum-lid HC
Laatste 2 weken ofzo krijg ik bij Strava gelijk een bewerk pagina, voor elke gemaakte activiteit. Ik doe daar bijna nooit iets mee en vind dat dus best irritant. Iemand een idee hoe dit te omzeilen?
Gaat om de Strava app op Android.
Gaat om de Strava app op Android.
-
- Forum-lid
De Strava app op iPhone heeft het ook.
Maar een oplossing heb ik niet voor je.
Maar een oplossing heb ik niet voor je.
Mechanische doping? --> Sorin bicarbon slimline
-
- Forum-lid
Ik vind het juist wel handig. Dat is het eerste wat ik doe: de titel van de activiteit aanpassen en eventueel een foto toevoegen.
-
- Forum-lid
Even terug komen op dit probleemPatrick VB schreef: ↑02 sep 2024 23:55 Het ding is dat ik de juiste afstand heb geregistreerd (gegevens van de rit vooraf bekend).
Vandaag opnieuw samen gereden, allebei dezelfde afstand afgelegd.
Op de web toepassing van Strava staat ook een 'corrigeer afstand ' knopje. Dacht dat vroeger enkel hoogtemeters konden gecorrigeerd worden.
Dankzij die correctie kwam de juiste afstand (en AVS) te voorschijn. Handig.
Ding is dat we de website maar sporadisch eens openen.
Bij een fietsmaatje zijn de ritten die we samen (of met groepje) rijden vanuit zijn Android Strava App wel als groepsrit zichtbaar, maar vanaf zijn Hammerhead Karoo2 niet. Vanuit mijn Karoo zijn al mijn gezamelijke ritten als groepsrit zichtbaar en bij een ander met een Karoo ook. Iemand enig idee of er ergens een setting aangepast kan worden?
Cannondale Synapse Carbon 2RL(E)
Happy Karoo(3) user
Happy Karoo(3) user
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
staat de tijdzone juist?
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE