Pagina 37 van 56

Re: Ervaring wim de vos

Geplaatst: 21 mei 2020 12:37
door Hanz Bé
M'n zoon heeft het opgegeven bij de Vos. Na sinds vrijdag vruchteloos te hebben gemaild en gebeld. Jammer, want zijn prijs voor de gewenste fiets was erg aantrekkelijk.

Re: Ervaring wim de vos

Geplaatst: 21 mei 2020 14:18
door Jans
"Dan rijd je er toch even langs, de koffie staat klaar". Maar wel heel zuur als je maat er dan niet is.

Re: Ervaring wim de vos

Geplaatst: 21 mei 2020 15:03
door Hanz Bé
Zou ik zelf wel gedaan hebben, wellicht. Voor hem is dit voldoende reden om geen vertrouwen te hebben. Snap ik dan ook wel weer.

Re: Ervaring wim de vos

Geplaatst: 21 mei 2020 15:17
door Jans
Ik begrijp je zoon helemaal. Ik had de uitspraak ook tussen aanhalingstekens hè.

Re: Ervaring wim de vos

Geplaatst: 21 mei 2020 15:24
door Hanz Bé
Had ik gezien 😉

Re: Ervaring wim de vos

Geplaatst: 21 mei 2020 16:41
door Djemz
Snap ik echt niet.. Als dozenschuiver zo een gebrekkige communicatie hebben. Dat zou net je sterk punt moeten zijn.

Re: Ervaring wim de vos

Geplaatst: 21 mei 2020 16:52
door Gravelist
Snap ik wel, de man is geen internet verkoper, staat met weinig personeel in de zaak terwijl er wel veel klanten binnen zijn.
Dan ga je geen “klantenservice” met telefoniste of iemand continue e-mails laten behandelen.
Bij hem worden de zaken in de zaak gedaan!

Re: Ervaring wim de vos

Geplaatst: 21 mei 2020 17:01
door Jans
Dat hoeft ook helemaal niet, die "telefoniste". Je kunt wel de mailtjes beantwoorden en bijv. periodes noemen waarbinnen je de telefoon opneemt. Dat is ook een vorm van service. Waarom wel "messenger" berichten beantwoorden en niet je mail? Ik heb geen ervaring maar dat is wat ik op dit forum lees.

Re: Ervaring wim de vos

Geplaatst: 21 mei 2020 17:13
door Gravelist
Wat moet hij dan doen? De deur op slot met bordje erbij gesloten wegens belmomentje?
Hoeveel mailtjes denk je dat de man krijgt, heeft hij waarschijnlijk een dagtaak aan om te beantwoorden.
De berichten terug van hem op Messenger zijn meestal reacties op vragen van mensen.
Hij post een fotootje van een fiets met teksten als “nu voor scherpe prijs”
Dan sturen natuurlijk een aantal mensen de vraag hoeveel? Krijg je doorgaans een bericht van hem met 4 cijfers.
Heel simpel.
Vraag je meer, heb je ook in rood blauw zwart of kan er een ander zadel op of heb je maat huppeldepop blijft het of stil of een “kom maar naar de zaak”
(Eigen ervaring overigens)
En ik kan dat goed begrijpen.
Overigens zal het ook met de tijd van het jaar te maken hebben.
Op een druilerige woensdagmiddag in oktober zal je sneller bericht krijgen (ook weer eigen ervaring)

Re: Ervaring wim de vos

Geplaatst: 21 mei 2020 17:20
door mhr-zip
Het is lekker makkelijk afgeven op Wim de Vos. Maar hebben jullie de rijen bij bijv. 12go gezien?

Denk dat er veel fietsenmakers het ietwat druk hebben in deze dagen.

Als een fietsenmaker nu wel zeëen van tijd voor je heeft, dan zou ik me pas drukmaken :lol:

Re: Ervaring wim de vos

Geplaatst: 21 mei 2020 17:27
door Pelep
Jans schreef: 21 mei 2020 17:01 Ik heb geen ervaring maar dat is wat ik op dit forum lees.
Intrigerend hoe mensen toch de neiging hebben een mening te moeten opmaken en ventileren over iets waar ze geen ervaring mee hebben.

Re: Ervaring wim de vos

Geplaatst: 21 mei 2020 17:39
door Jans
40 bladzijden in dit topic lezen geeft toch een aardig inkijkje?