Parlee
- boswielrenner
- Forum-lid
wow..Toppie! Wat zit er precies nu op en aan deze Parlee?
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Buildlist is:
- Groep Campagnolo Super Record 2011.
- Crank THM Clavicula compact.
- Wielen Lightweight Meilenstein Clincher, clincher versie op aanraden van Havana
- Zadelpen Ax Lightness Daedalus.
- Zadel Ax Lightness Endurance.
- Ritchey Carbon stem en stuur.
- Bidon houders SpeedPlay.
- Groep Campagnolo Super Record 2011.
- Crank THM Clavicula compact.
- Wielen Lightweight Meilenstein Clincher, clincher versie op aanraden van Havana
- Zadelpen Ax Lightness Daedalus.
- Zadel Ax Lightness Endurance.
- Ritchey Carbon stem en stuur.
- Bidon houders SpeedPlay.
YFood !!!
- boswielrenner
- Forum-lid
Top afgemonteerd! Is dit nu je favoriete fiets of alleen je "mooi weer" fiets?
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Afgelopen seizoen weinig op gereden maar dit seizoen ga ik er meer mee doen, een beetje keuze stress af en toe hier hahaha.
Maar heb er eigenlijk vanaf 2009 tot en met 2014 heel veel mee gereden maar door andere aankoop is het meer een project(je) geworden. Blijf het een mooi frame vinden en wordt door weinig concurrenten overtroffen imho, helaas heb ik dat gevoel met meer materiaal wat ik heb.
Maar heb er eigenlijk vanaf 2009 tot en met 2014 heel veel mee gereden maar door andere aankoop is het meer een project(je) geworden. Blijf het een mooi frame vinden en wordt door weinig concurrenten overtroffen imho, helaas heb ik dat gevoel met meer materiaal wat ik heb.
YFood !!!
Erg fraai, IMHO jouw mooiste fiets alhoewel de nieuwe King XS ook errug fraai is. Die keuzestress kan ik me iets bij voorstellen, ik zit nu ook al te overwegen de Time mee te nemen op vakantie en ik heb die fiets nog niet eens in mijn bezit
Ik heb bij Van Herwerden meermaals met het kwijl in mijn mond naar het Parlee-hoekje gekeken; had in 2014 bijna de fiets van Cees gekocht, alvorens hij bedacht hem uit de verkoop te halen - ik heb geweend - en nog steeds is het een van de meest begeerlijke fietsen. Totaal tijdloze fiets, met deze opbouw gegarandeerd nog jaren plezier. Ik zou hem in mijn woonkamer zetten en mijn vrouw naar boven sturen. Is wel een echtelijke ruzie waard .
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Ooit gewogen bij FM, zat ie op 5,7kg echter toen nog met SR crank en GEN3 LW wielen, dus als ik de Ventoux er in steek zal het zeker onder de 5,5kg komen. Ding is serieus lichtJorisee schreef:Hoeveel weegt hij? Die wielen blijven mega mooi!
YFood !!!