Standplaats: Gran Canaria (Spanje)
Ik huur wel altijd bij Avis, om de simpele reden dat die op de airport zitten en ik dan geen transfer nodig heb. Dat scheelt toch weer 2x een taxi (2x25 euro). Als je dat erbij optelt, valt het prijsverschil mee (als dat er al is).
Ik boek altijd met een 20% kortingscode en dan via de Spaanse site van Avis, prijzen vallen dan enorm mee. Laatste keer betaalde ik iets van 180 euro voor een week een Skoda Fabia. Mocht 'm ook nog leeg inleveren. Als je vooraf betaalt krijg je nog iets meer korting.
Wat je ook doet huur nooit bij Gold want dat zijn absolute prutsers. Zie Google.
Ik boek altijd met een 20% kortingscode en dan via de Spaanse site van Avis, prijzen vallen dan enorm mee. Laatste keer betaalde ik iets van 180 euro voor een week een Skoda Fabia. Mocht 'm ook nog leeg inleveren. Als je vooraf betaalt krijg je nog iets meer korting.
Wat je ook doet huur nooit bij Gold want dat zijn absolute prutsers. Zie Google.
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Zit denk ik verschil in qua huren. Vervoer naar hotel met fiets al vooraf geregeld. Ter plekke huren wij meestal maar 1 dag een auto (wel een cabrio) ipv de complete periode.
De rest doen we lopend, soms de bus, de (goedkope) taxi en op de fiets..............
De rest doen we lopend, soms de bus, de (goedkope) taxi en op de fiets..............
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
- Martijn1979
- Forum-lid
Heey forumleden,
Ik vertrek morgen voor 7 dagen naar Maspalomas...uiteraard voor 6 dagen fietsen gehuurd bij Freemotion.
Nu vroeg ik me alleen af of de routes die hier door o.a. Havana zijn geplaatst makkelijk te fietsen zijn zonder fietsnavigatie...zo ja, nog tips waar op te letten, of wijst dat echt helemaal zichzelf?
Alle andere tips zijn uiteraard meer dan welkom
!
Grt & tnx!
Ik vertrek morgen voor 7 dagen naar Maspalomas...uiteraard voor 6 dagen fietsen gehuurd bij Freemotion.
Nu vroeg ik me alleen af of de routes die hier door o.a. Havana zijn geplaatst makkelijk te fietsen zijn zonder fietsnavigatie...zo ja, nog tips waar op te letten, of wijst dat echt helemaal zichzelf?
Alle andere tips zijn uiteraard meer dan welkom
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Grt & tnx!
- Tracing_NL
- Forum-lid
Hey,
vorig jaar daar ook geweest. Met een goede kaart (michelin) ga je het makkelijk redden. Er zijn niet zoveel wegen in het binnenland. Alle routes die ik gefietst heb heb ik hier ook van het forum gehaald en (meestal) moeiteloos gefietst.
vorig jaar daar ook geweest. Met een goede kaart (michelin) ga je het makkelijk redden. Er zijn niet zoveel wegen in het binnenland. Alle routes die ik gefietst heb heb ik hier ook van het forum gehaald en (meestal) moeiteloos gefietst.
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Lekker, met oud en nieuw daar !!!!Martijn1979 schreef:Heey forumleden,
Alle andere tips zijn uiteraard meer dan welkom!
Grt & tnx!
Je hebt geen fietsnavigatie nodig. Gelijk op het vliegveld krijg je een plattegrond van het eiland. Pak er een paar mee want daarop staan de meeste doorgaande en fietsbare wegen aangegeven. Je hebt daar veel en veel minder mogelijkheden om echt te verdwalen, want aantal (zij)wegen stuk minder.
Enjoy !!!
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
- daniel1975
- Forum-lid HC
+1 verdwalen is onmogelijk als je een simpel kaartje bij je hebt. Veel plzier, heerlijk rijden daar!
Less is bore
Tip: bij Free Motion verkopen ze een heel goede fietskaart waarop alle routes zijn uitgetekend.
Eens dat je in de bergen zit, is het meestal eenvoudig.
Maar als je richting Las Palmas rijdt, om naar Santa Lucia te gaan, dan is een goede kaart onontbeerlijk.
Ik ben er natuurlijk nog maar één keer geweest.
Eens dat je in de bergen zit, is het meestal eenvoudig.
Maar als je richting Las Palmas rijdt, om naar Santa Lucia te gaan, dan is een goede kaart onontbeerlijk.
Ik ben er natuurlijk nog maar één keer geweest.
- Martijn1979
- Forum-lid
Tnx nog voor de reacties! De fietskaart van Free Motion was inderdaad perfect! Heerlijk fietsen zeg op Gran Canaria..
- daniel1975
- Forum-lid HC
Heeee, zo makkelijk kom je niet weg!!!
Verslag + fotos!!!
Verslag + fotos!!!
Less is bore
-
- Forum-lid
Ik moet nog een weekje wachten. 17 jan vertrekken we voor wederom hopelijk een heerlijke fietsweek op GC.
Canyon Ultimate SLX