Het grote schijfremmentopic
Kotsbakjes in de aanslag... Komtie....
- daniel1975
- Forum-lid HC
Photoshop hoop ik?
Less is bore
-
- Forum-lid
Ik heb niks tegen schijfremmen maar op de Meilensteins is dit zo ontzettend godsgruwelijk om te kotsen lelijk!
Maak joe woar
-
- Forum-lid HC
Dat remvlak moet minimaal weg.
Daarnaast shimano schijven zie er niet uit, ook op de MTB niet. Doe er een paar mooie Hope schijven op met zwarte spider en het ziet er al heel anders uit.
Daarnaast shimano schijven zie er niet uit, ook op de MTB niet. Doe er een paar mooie Hope schijven op met zwarte spider en het ziet er al heel anders uit.
Schijfremmen blijven verboden;
http://www.nu.nl/sport/4272543/schijfre ... ennen.html
http://www.nu.nl/sport/4272543/schijfre ... ennen.html
- Vieux chnoque
- Forum-lid
Och wat jammer nou, volgende ontwikkelingstappen zitten al in de pijplijn, ABS, Stabiliteitscontrole, anti stoppie, etc.
Zelfs Steven K was in het zadel gebleven
Zelfs Steven K was in het zadel gebleven
Vieux Chnoque
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Volgens mij interesseert het niemand meer. Iedereen weet nu wel dat schijfremmen niet op een racefiets thuishoren. Ze zijn prima voor fietsen waar dikke banden gewenst zijn maar op een racefiets overkill en in wedstrijdverband lastig en potentieel gevaarlijk.
Dat zelfs de ploegen die hun sponsorgeld verdienen door er mee te rijden ze niet willen zegt alles.
Ik ben wel benieuwd wat de organisaties van cyclo's nu gaan doen want daarmee kunnen toch een aantal mens flink genaaid zijn door in het marketingsprookje te trappen.
Dat zelfs de ploegen die hun sponsorgeld verdienen door er mee te rijden ze niet willen zegt alles.
Ik ben wel benieuwd wat de organisaties van cyclo's nu gaan doen want daarmee kunnen toch een aantal mens flink genaaid zijn door in het marketingsprookje te trappen.
Campagnolo Ultra Dork