Hoe wat en waar bij de Dolomietenmarathon?
Als je bent uitgeloot, op 28 november begint het bieden op de charity kaarten, je laatste kans om alsnog mee te gaan.
Dan heb je niet als groep meegeloot, want dan word je óf allemaal ingeloot óf allemaal uitgeloot.
Ja, wist ik veel dat met z'n 2en ook een groep was. Kortom m'n vrouw mag meedoen en ik niet. Dus nog een kaartje beschikbaar voor iemand anders!
Ze vergaren wel een leuk startkapitaaltje met die 2€ inschrijving/persoon die je niet terug krijgt!
Ze vergaren wel een leuk startkapitaaltje met die 2€ inschrijving/persoon die je niet terug krijgt!
Mijn trainingen op bikeplanner.com
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
[quote="Bakker"]Of je boekt een compleet arrangement (incl. startkaart). Hebben we nu ook voor 6 personen gedaan en de kosten waren verbluffend laag. Ik was overigens ook ingeloot echter meer dan de helft van onze groep niet.[/quote]
Dolomieten marathon valt bij mij niet in de categorie verbluffend goedkoop. Al die arrangementen bij de reisorganisaties zijn goed aan de prijs. Goedkoop is een weekje op Alpe d'Huez in een appartement voor 200 tijdens de Marmotte.
Dolomieten marathon valt bij mij niet in de categorie verbluffend goedkoop. Al die arrangementen bij de reisorganisaties zijn goed aan de prijs. Goedkoop is een weekje op Alpe d'Huez in een appartement voor 200 tijdens de Marmotte.
Je kunt altijd discussie voeren wat is goedkoop of niet. Voor ongeveer genoemde prijs kun je trouwens ook wel naar de Dolomieten.
Boeken via een reisorganisatie zal per saldo altijd duurder zijn omdat die mensen er ook wat aan moeten verdienen. Gelukkig heb je een keuze om dit wel of niet te doen.
Boeken via een reisorganisatie zal per saldo altijd duurder zijn omdat die mensen er ook wat aan moeten verdienen. Gelukkig heb je een keuze om dit wel of niet te doen.