Even off-topic maar heb je linkje?
Atom 6
Eerste ontwerpje.
De rode stipjes zijn om aan te tonen het parelmoerwit is ipv gewoon wit.
Veranderingen die ik al doorgegeven heb. Alle zwart zoals het nu is, weglaten.
Zwart aan de binnenzijde van de voorvork en de achterste driehoek.
Verder logo iets meer naar beneden en GRAVA FAST weglaten. Logo is ook niet zo kleurrijk als hier, meer iriserend.
En het patroontje bovenaan is iets te regelmatig. Mag wat meer zoals dit zijn
Deze week krijg ik nog een tweede ontwerpje. En dan gaat het hopelijk snel
De rode stipjes zijn om aan te tonen het parelmoerwit is ipv gewoon wit.
Veranderingen die ik al doorgegeven heb. Alle zwart zoals het nu is, weglaten.
Zwart aan de binnenzijde van de voorvork en de achterste driehoek.
Verder logo iets meer naar beneden en GRAVA FAST weglaten. Logo is ook niet zo kleurrijk als hier, meer iriserend.
En het patroontje bovenaan is iets te regelmatig. Mag wat meer zoals dit zijn
Deze week krijg ik nog een tweede ontwerpje. En dan gaat het hopelijk snel
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Het logo vind ik niet zo mooi, het lijkt heel goedkoop met zoveel kleuren.
De print in het parelmoer daarentegen vind ik dan weer wel een voltreffer.
De print in het parelmoer daarentegen vind ik dan weer wel een voltreffer.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Klopt. Dat vind ik zelf ook. Maar in real life ziet het er meer zo uit. Heb ik echt wel gedubbelcheckt.
Omdat het een kleine zaak is, en ze het nu heel druk hebben met Velofolies, duurt het iets langer. Maar ik heb altijd contact met de zaakvoerder en die denkt altijd goed mee over m'n wensen.
Het fijne is ook dat ik meteen kan aangeven welke bandjes ik wil, welk zadel, .... Anders haal ik die er toch meteen af en moet die dan doorverkopen. Ook meteen carbon wielen kiezen zonder te moeten zeuren of ze de stock wielen willen overnemen. Ik zou wel aan deze manier van bestellen kunnen wennen.
Omdat het een kleine zaak is, en ze het nu heel druk hebben met Velofolies, duurt het iets langer. Maar ik heb altijd contact met de zaakvoerder en die denkt altijd goed mee over m'n wensen.
Het fijne is ook dat ik meteen kan aangeven welke bandjes ik wil, welk zadel, .... Anders haal ik die er toch meteen af en moet die dan doorverkopen. Ook meteen carbon wielen kiezen zonder te moeten zeuren of ze de stock wielen willen overnemen. Ik zou wel aan deze manier van bestellen kunnen wennen.
Daar zijn ze idd ook mee bezig.
Ik vermoed dat die met Velofolies zal gelanceerd worden. Er zou dan ook een online configurator op de site zijn.
Het frame is eigenlijk een iCAN G48 frame. Geometrie vind je hier.
https://geometrygeeks.bike/bike/ican-g48-2021/
Ik vermoed dat die met Velofolies zal gelanceerd worden. Er zou dan ook een online configurator op de site zijn.
Het frame is eigenlijk een iCAN G48 frame. Geometrie vind je hier.
https://geometrygeeks.bike/bike/ican-g48-2021/
Hun nieuwe website staat online trouwens. Raar maar waar ook geen geometrie op hun site.
https://www.atom6cycling.be/
Ik heb snel even mijn fiets geconfigureerd.
Intussen ligt de bestelling wat stil. Ik vermoed dat ze volle bak bezig waren met website, Velofollies,...
Maar ik ga stilaan wat beginnen aandringen. Oorspronkelijk was de levering voorzien ca. 15/01. Maar communicatie gaat wat moeilijk op dit moment.
Wordt wel een schoon fietsje
Dit moet echt een comfort racer/gravelbike worden.
Als woonwerk fiets tubeless 32mm bandjes. Spatbordjes en een drager.
In het weekend gravelen? Ander wielsetje, spatbordjes en drager eraf (3 minuutjes werk) en gaan.
https://www.atom6cycling.be/
Ik heb snel even mijn fiets geconfigureerd.
Intussen ligt de bestelling wat stil. Ik vermoed dat ze volle bak bezig waren met website, Velofollies,...
Maar ik ga stilaan wat beginnen aandringen. Oorspronkelijk was de levering voorzien ca. 15/01. Maar communicatie gaat wat moeilijk op dit moment.
Wordt wel een schoon fietsje
Dit moet echt een comfort racer/gravelbike worden.
Als woonwerk fiets tubeless 32mm bandjes. Spatbordjes en een drager.
In het weekend gravelen? Ander wielsetje, spatbordjes en drager eraf (3 minuutjes werk) en gaan.
Laatst gewijzigd door hayes op 21 jan 2023 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.