C a s r a n schreef:timper schreef:Daniel1975 schreef:Teletekst 664........
Mayo betrapt op doping tijdens de controle op de 2e rustdag, EPO.
Van een verrassing gesproken.
Ik vermoed dat dit ironie is!
Hehe, just; zo naïf ben ik nog niet.

Fiets Magazine nr. 5-2025 (incl. de zomer special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
C a s r a n schreef:timper schreef:Daniel1975 schreef:Teletekst 664........
Mayo betrapt op doping tijdens de controle op de 2e rustdag, EPO.
Van een verrassing gesproken.
Ik vermoed dat dit ironie is!
Hehe, just; zo naïf ben ik nog niet.
Diogenes schreef:Weet je waar ik ook ziek van word? Dat Riis zijn gele trui moest inleveren, maar dat Virenque gewoon de bolletjestrui mocht houden.
Diogenes
lazo schreef:Over Lance armstrong wordt er zoveel gezegd da hij vanalles pakte,da hij een doping junkie is en ik weet nie wa nog allemaal...m.a.w iedereen is er 100 % zeker van da hij doping gerbuikte, en toch terwijl da hij de meest gecontroleerde athleet op aarde was NOOIT betrapt,zelfs nooit zoals rasmussen verdacht geweest, alleen maar hier en daar verklaringen van ex verzorgers en renners maar echt bewijs of leugens of iets wat hem verdacht maakt ?Iedereen is ooit betrapt geweest,mercxs,indurain,museeuw.... en noem maar.Is die nu gewoon slimmer dan al de rest geweest of heeft die echt alles clean gewonnen ?
sjezer schreef:
Gewoon slimmer dan de rest.....
en in Amerika is het makkelijker doping te gebruiken als hier. Daar hoort het gewoon bij de sportcultuur.
Daniel1975 schreef:Hooooo Marconi. Ik ben het vaak met je eens, maar nu even niet. Franke is inderdaad een media- en publiciteitsgeil mannetje. Die heeft niet echt de reputatie goed onderbouwde, betrouwbare artikelen te schrijven.