TOUR 2007
-
- Forum-lid
hey
Met een paar maten hebbe we een pronostiek,
we moeten 10 namen geven en met die 10 namen moeten we zoveel mogelijk punten scoren tijdens de 3weken(je kent dat wel...)
Hoe behalen we punten? ----> dag uitslag, + na de ronde zijn er ook met de verschillende truis en klassementen punten te verdienen
dus ik moet een beetje een mix ploeg hebben met sprinters, klimmers, en klassementrijders...
welke 10 renners raden jullie mij aan??
wie wint het geel?
wie wint het groen?
wie wint de bolletjes trui?
wie wint het wit?
top tien? einduitslag
alvast bedankt
Met een paar maten hebbe we een pronostiek,
we moeten 10 namen geven en met die 10 namen moeten we zoveel mogelijk punten scoren tijdens de 3weken(je kent dat wel...)
Hoe behalen we punten? ----> dag uitslag, + na de ronde zijn er ook met de verschillende truis en klassementen punten te verdienen
dus ik moet een beetje een mix ploeg hebben met sprinters, klimmers, en klassementrijders...
welke 10 renners raden jullie mij aan??
wie wint het geel?
wie wint het groen?
wie wint de bolletjes trui?
wie wint het wit?
top tien? einduitslag
alvast bedankt
kredo..record...bora..mmmm
-
- Forum-lid
geel vino
groen McEwen
bollen Rasmussen
dit denk ik, ookal vind ik de groene moeilijk te zeggen, met zoveel top sprinters
groen McEwen
bollen Rasmussen
dit denk ik, ookal vind ik de groene moeilijk te zeggen, met zoveel top sprinters
- daniel1975
- Forum-lid HC
Of wie in 2008 alsnog de tour van 2007 wint.....*evil*
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Kunnen we niet proberen om tien renners te selecteren die in de komende jaren NIET betrapt gaan worden? Of komen we daar niet?
Geel : Vino, Moreau, Sastre
Groen : Bennati
Bollen : Rasmussen
Wit : Contador
Wat een mannetje die Contador, ben benieuwd wat hij gaat doen en of hij Levi eruit rijdt.
Ik zie nergens de naam van Sastre staan. Ik zelf zie hem niet zo snel winnen door zijn matige tijdritcapaciteit net als Moreau
Ploeg : Astana met Kloden en Vino
: CSC met Sastre en Schleck
waarom niet Rabo met Mentsjov, Rasmussen en Boogerd
Groen : Bennati
Bollen : Rasmussen
Wit : Contador
Wat een mannetje die Contador, ben benieuwd wat hij gaat doen en of hij Levi eruit rijdt.
Ik zie nergens de naam van Sastre staan. Ik zelf zie hem niet zo snel winnen door zijn matige tijdritcapaciteit net als Moreau
Ploeg : Astana met Kloden en Vino
: CSC met Sastre en Schleck
waarom niet Rabo met Mentsjov, Rasmussen en Boogerd
zeemeeuw schreef:geel : vino, koden, moureau
groen : boonen
bollen : rasmussen
wit : contador
beste ploeg : discovery
En dan gelijk een pronostiek hoeveel renners uit dit rijtje over tien jaar in tranen toegeven dat ze niet schoon waren?
Scepticus schreef:wie wint het geel? Boogerd
wie wint het groen? Freire
wie wint de bolletjes trui? Rasmussen
wie wint het wit? Dekker
Omdat ze bij rabo niet gebruiken ofzo ?

Ik zelf heb er geen idee van maar heb zo'n gevoel dat het nog wel is een ontzettende puinhoop kan gaan worden komende drie weken.
Geel : T Dekker *
Groen: Mc Ewen
Bolletjes: Rasmussen
* 3 vechten om een been, T Dekker gaat er dan mee heen. Vinokourov > Valverde > Sastre en nog een paar grote meneren zullen elkaar in de gaten houden en dát is de kans voor Thomas. Die kan klimmen en tijdrijden.
Groen: Mc Ewen
Bolletjes: Rasmussen
* 3 vechten om een been, T Dekker gaat er dan mee heen. Vinokourov > Valverde > Sastre en nog een paar grote meneren zullen elkaar in de gaten houden en dát is de kans voor Thomas. Die kan klimmen en tijdrijden.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955