Het grote domme vragen topic
ja, oke, ieder zijn meug inderdaad, zoals rikkert het al heeft gezegd.
Ik ben al blij dat ik juist niet aan een toertocht wil meedoen als ik die verhalen hier lees van overbevolkte klimmen waardoor je moet afstappen en nog meer van die gekke toestanden. Klinkt echt als een leuk uitje dan...
Ik ben al blij dat ik juist niet aan een toertocht wil meedoen als ik die verhalen hier lees van overbevolkte klimmen waardoor je moet afstappen en nog meer van die gekke toestanden. Klinkt echt als een leuk uitje dan...
Ride bikes, not tanks!
Prima toch als zij daar blij van worden.
Dikke kans dat die toertocht met rood omcirkeld in de agenda stond en mensen er maanden naartoe hebben geleefd.
Dan worden ze iedere keer weer blij als ze dat bordje op hun fiets zien.
Net zo onschuldig als twee identieke bidons op je fiets, lichtgewicht binnenbanden, titanium boutjes of je fiets laten wrappen.
Iedereen heeft wel iets niet rationeels waar ie heel blij van wordt.
Ik wel tenminste.
Dikke kans dat die toertocht met rood omcirkeld in de agenda stond en mensen er maanden naartoe hebben geleefd.
Dan worden ze iedere keer weer blij als ze dat bordje op hun fiets zien.
Net zo onschuldig als twee identieke bidons op je fiets, lichtgewicht binnenbanden, titanium boutjes of je fiets laten wrappen.
Iedereen heeft wel iets niet rationeels waar ie heel blij van wordt.
Ik wel tenminste.
Dat verschilt nogal per toertocht. Sommigen zijn juist heel kleinschalig en hebben toch de sfeer van een gezellige tocht. Terwijl het tijdens de AGR toertocht stervensdruk was op de Limburgs heuvels, reed ik de tour de Haute Veluwe. 500 man/vrouw max of zo. Zonder stuurbordje, wel met armbandje
Live fast; die young. mijn blog