Vandaag gezien...een korte broek
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Eerlijk = eerlijk vandaag zou een korte broek gewoon kunnen. het is 10+ graden...
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik denk dat wij dezelfde hebben gezien, een witblauwe giant?jcvoo schreef:Vandaag gespot, een korte broek, op een fiets met ligstuur - langs de schie (Rotterdam)
Ok het was vandaag 7 graden maar dan nog ........
Zeker 3 korte broeken gespot, bizar...
Less is bore
Was zo verbijsterd dat ik dat langs zag komen dat ik niet eens op de fiets gelet hebt ....
daniel1975 schreef:Ik denk dat wij dezelfde hebben gezien, een witblauwe giant?jcvoo schreef:Vandaag gespot, een korte broek, op een fiets met ligstuur - langs de schie (Rotterdam)
Ok het was vandaag 7 graden maar dan nog ........
Zeker 3 korte broeken gespot, bizar...
- thestudent
- Forum-lid HC
Vandaag op de postbank een wielrenner zonder helm en met korte broek gespot. Het was 7 graden en er stond toch een venijnig windje al was het in de zon soms wel aangenaam. Toch leek mij een korte broek vandaag wat frisjes. Het leek er niet op dat het een beginneling was want de benen zagen er toch wel redelijk getraind uit ( volgens mij ook geschoren )en het materiaal mocht ook gezien worden.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Vaders kunnen meer hebben ....
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ja, da's zeker waar!
Het schijnt dat je sterker wordt van de bevalling, dat je meer pijn kunt verdragen!
Of zoiets
Het schijnt dat je sterker wordt van de bevalling, dat je meer pijn kunt verdragen!
Of zoiets