Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2008?

auke
Forum-lid
Berichten: 1452
Lid geworden op: 04 dec 2005 01:52

auke 06 mei 2008 01:47

[quote="ZorroI"]Aah...zie je wel dat er vet gelogen wordt over trainingsarbeid. Nu gingen de eerste 30km met schuin wind mee. Da's nogal een verschil hoor.

Ik probeer niet te zieken Auke. Begrijp me niet verkeerd.

Mvg, Zorro[/quote]

sjonge jonge, het komt nogal precies hier.
Het was wel een rondje dat gereden werd, 19km wind mee (46 gemiddeld), 11km zijwind/luwte bos (45,8 gemiddeld), 18km tegenwind (39,6 gemiddeld).... moet ik volgende keer met video-opnames komen of zo, haha, of een uitdraai van de polar. Het was gewoon een mooi treintje, kleine ploegentijdrit. Ikzelf was gelukkig goed geprepareerd, tt-fiets en snelpak aan, dan snij je wel door de wind, en de benen deden het ook nog goed.... En altijd kicken natuurlijk als de gemiddeldes boven de 40 liggen...

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 06 mei 2008 02:03

Ik zei ook niet dat ik het niet geloofde maar nuances (wind, groep) zijn wel degelijk van belang.

Je moet je dan ook wel afvragen wat een training in een groep en met wind mee op grote stukken nu feitelijk betekend en daar komt een SRM oid om de hoek kijken (ja ik weet dat je daar niks van wilt weten GastHeerG ;)

Wattages liegen niet. En nu einde discussie aangezien dit niet 'on topic' is.



Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

auke
Forum-lid
Berichten: 1452
Lid geworden op: 04 dec 2005 01:52

auke 06 mei 2008 02:54

[quote="GastheerG"]Ik heb Gent Wevelgem wel eens met 39,xx gemiddeld gereden waarvan we met 4 man het kopwerk deden. Ook een 200km rit in Zeeland met 3 man met 40km gem dus ik geloof het wel.
Gewoon een kwestie van doortrappen.[/quote]

bliksems, potverdikke, das hard doortrappen. Was toch niet op de tacx fortius, hoop ik? Wil de nuances namelijk wel weten, haha ;) Was dit in je gouden jaren?

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 06 mei 2008 15:30

[quote="Remon@"]@maurice: moest je vanavond niet koersen in de Ronde van Vlaardingen? De "fietsende kapper" (Ronald) liep ook rond beetje plaatjes te schieten.

Groeten
Rémon[/quote]

Nee, die tijd is helaas voorbij Remon. De rug hè...
Sinds 2003 dus niet meer en sindsdien kan ik ook de motivatie niet meer opbrengen om te gaan kijken.
Nee, ik heb overdag heerlijk aan de surfplas gezeten met m'n vrouw en m'n kinderen en 's avonds had ik me voorgenomen om morgen, vandaag dus, een heerlijk stuk te gaan trainen.
En dat heb ik dus ook gedaan.
120 km in nog geen 3 uur tijd! Wat Sven Kramer kan, kan ik beter! :-)

Nee hoor, ± 85 km, 09.15 uur weg en ik was om 12.15 uur terug.

BTW, bij Cees Boer staan prachtige Wiliers en ook de Evasion waar ik eerder over schreef. Ik zou gaan kijken als ik jou was en zeggen dat je er eentje zoekt om straks met de Coureur te gaan trimmen. Krijg je vast extra korting! (Cees Boer sponsort namelijk onze club)
Niets is wat het lijkt..

remon@
Forum-lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 27 mar 2005 22:28
Locatie: Rotterdam

remon@ 06 mei 2008 23:42

Kijk dat klinkt goed Maurice! Ik ga van het weekend even kijken bij hem anders volgende week even. Thanks!

Gr. Rémon

fitseflitser
Forum-lid
Berichten: 690
Lid geworden op: 21 dec 2004 19:14

fitseflitser 07 mei 2008 18:02

Ja, lekker door het Heuvelland, zwalkend de Gulpenerberg op. Ik was hem opgegaan vandaag tegen beter weten in. En dan doet ie pijn... Ik had veel vakantiegangers verwacht, maar Valkenburg was zelfs lekker rustig.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)

timper
Forum-lid
Berichten: 1356
Lid geworden op: 30 okt 2006 00:10

timper 07 mei 2008 18:35

110 km vandaag. Noodgedwongen rustig gereden door slechte benen en spaakbreuk halfweg. Toch kunnen genieten van het weer.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;

paulito
Forum-lid
Berichten: 185
Lid geworden op: 10 mar 2006 11:16

paulito 07 mei 2008 22:23

Gisteren 70 km door zuid limburg, waaronder schweiberg, kruisberg, eyserbosweg, teuven, 3landenpunt via belgie en sibbegrube. Ging lekker, zelfs met enige snelheid de bergjes op.
race: S-Works Tarmac \'06
mtb : Specialized Epic comp \'04

dewitte
Forum-lid
Berichten: 292
Lid geworden op: 06 aug 2007 18:36

dewitte 07 mei 2008 22:28

ff een lekkere 87km gereden alleen met een gemiddelde van 31km/h.
der was gedverdekke veel wind in de polder en op de oesterdam manmanman :).......
Colnago E1
Als het niet gaat zoals het moet dat moet het zoals het gaat.

Plaats reactie