Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
Totale verf op mijn Chinees was geloof ik 30 gram...
vorige week (eindelijk) ook mijn frame via velobuild ontvangen. na 1,5 maand.
fout lag bij UPS. eens het frame in Nederland aangekomen had UPS het hier overgenomen. maar verkeerde landcode op het pakket gezet, nl ITALIE. hierdoor frame 1maand over en weer gereisd tussen Italie, Duitsland en Belgie.
resultaat, door beschadigd. waardoor (vermoed ik toch), zadelklem en lagers ontbreken en frame licht gekrast is.
gelukkig stuurd Chris ontbrekende stukken na en heb ik de kost van het spuitwerk teruggekregen.
fout lag bij UPS. eens het frame in Nederland aangekomen had UPS het hier overgenomen. maar verkeerde landcode op het pakket gezet, nl ITALIE. hierdoor frame 1maand over en weer gereisd tussen Italie, Duitsland en Belgie.
resultaat, door beschadigd. waardoor (vermoed ik toch), zadelklem en lagers ontbreken en frame licht gekrast is.
gelukkig stuurd Chris ontbrekende stukken na en heb ik de kost van het spuitwerk teruggekregen.
olivdd schreef: ↑20 sep 2017 12:02 vorige week (eindelijk) ook mijn frame via velobuild ontvangen. na 1,5 maand.
Jammer dat het zo gegaan is maar wel weer een goede actie van Chris.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Heb je wat op het oog, een linkje zou kunnen helpen met wat je bedoelt.?
Btw, er is een speciaal platform "Kleding en schoeisel" waar je dit soort vragen beter kan stellen.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Gewoon met je wielen, 125 gram is niet het einde van de wereld, gaan rijden of ze proberen te verkopen voor het bedrag wat je er voor betaald hebt.
De bestelling van je frame annuleren en je geld terugvragen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Gewoon rijden met de wielen ga ik inderdaad doen. Heb niet echt het budget om nog een hoop verzendkosten te betalen. Heb voorgesteld dat ze een paar bottlecages sturen en dat het daarmee opgelost zou zijn. Benieuwd of ik er nog iets van hoor.
Voor het frame hebben ze ondertussen foto's doorgestuurd waar een 28mm ongeveer 1,5mm overschot had. Dat zou genoeg moeten zijn om 25mm Vittoria Corsa's te doen passen dus denk dat ik het ga wagen. Daar rij ik nu ook op en ik denk dat dat voldoende moet zijn. Jammer van het extra comfort, dus hoop er geen spijt van te krijgen.
Dinsdag komt de groep (Ultegra R8050). Het wordt een compact, na lang wikken en wegen. Daar gaat dan wellicht nog een 36 blad op. Vandaag zadel er alvast even opgezet (Fizik Antares R3). Veloplugs liggen bij een afhaalpunt hier in de buurt dat doordeweeks van 10 tot 5 open is en tot ik tijd heb om ze op te halen moet ik de bandjes nog even in de verpakking laten.
Al met al: hopelijk is hij volgend weekend af!
Disclaimer: zadelpenhoogte is nog niet afgesteld.
![Afbeelding](https://tweakers.net/ext/f/Zkz5i4oRLNrp8tqIlQeIAIhX/full.jpg)
Al met al: hopelijk is hij volgend weekend af!
Disclaimer: zadelpenhoogte is nog niet afgesteld.
![Afbeelding](https://tweakers.net/ext/f/Zkz5i4oRLNrp8tqIlQeIAIhX/full.jpg)
If it's not fixed, it's broken.
Wordt al wat. Gister alle Di2-bekabeling aangesloten, wat een gemak. Later nog even alle grommets en wat andere afwerking gedaan. Helaas was de adapter van m'n bracket tool een maat te klein (24 ipv 25) dus crank kon er nog niet op. Speciale kabelkniptang is onderweg voor de remkabels, die doe ik morgen. Morgen ook de wielen voorzien van cassette, veloplugs en banden. Dan hoop ik even bij een lbs, als het mag, te klussen in de werkplaats ivm op maat maken voorvork. Heb daar zelf niet de juiste tools voor.
![Afbeelding](https://tweakers.net/ext/f/3igeSqFyTbskbTshnaubBCbu/full.jpg)
![Afbeelding](https://tweakers.net/ext/f/3igeSqFyTbskbTshnaubBCbu/full.jpg)
If it's not fixed, it's broken.
Ziet er netjes uit !
Zo'n mal om te zagen heb ik hier ook liggen, fiets maar langs las je 'm wil gebruiken.
Zo'n mal om te zagen heb ik hier ook liggen, fiets maar langs las je 'm wil gebruiken.