Huh?! Reactie in een Verkeerd topic vermoed ik

Fiets Magazine nr. 4-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Zeker, sorry!
De mannen van Pedaleurs Podcast hebben deze route gereden: https://www.komoot.com/nl-nl/collection ... ectum-aars
je mag mij altijd om raad of advies of tips vragen. Ik ga pa steigeren als iemand dat ie later vandaag in Brabant gaat fietsen en vraagt of we nog een leuke track voor hem klaar hebben liggen. Dan ben je af.jwkeij schreef: ↑01 okt 2024 09:44 En even een algemene oprechte vraag.
Wat is het toch met de meeste topic-starters hier in de vakantie sectie?
Iedereen dropt hier dat ze 'wel willen gravelen, maar weten niet waar...' Dat zoek je dan toch uit? Er is altijd toch wel iets dat je zou willen bezoeken (al dan niet op de fiets)
Websites met info genoeg lijkt mij. De eerste stap in zelfredzaamheid heb je dan al genomen.
Voor delen van Brabant heb je een route nodig om gravel te vermijden.BertL schreef: ↑01 okt 2024 12:22je mag mij altijd om raad of advies of tips vragen. Ik ga pa steigeren als iemand dat ie later vandaag in Brabant gaat fietsen en vraagt of we nog een leuke track voor hem klaar hebben liggen. Dan ben je af.jwkeij schreef: ↑01 okt 2024 09:44 En even een algemene oprechte vraag.
Wat is het toch met de meeste topic-starters hier in de vakantie sectie?
Iedereen dropt hier dat ze 'wel willen gravelen, maar weten niet waar...' Dat zoek je dan toch uit? Er is altijd toch wel iets dat je zou willen bezoeken (al dan niet op de fiets)
Websites met info genoeg lijkt mij. De eerste stap in zelfredzaamheid heb je dan al genomen.