Kopzorgenjackbrown schreef:Ik denk dat z'n hoofd (Synapse) het op moet gaan nemen tegen z'n hart (CAAD10/S6). Als de liefde groot is, is het hoofd echt geen partij ...
Kijk, dit geeft toch mijn gevoel weer.materialist schreef:Caad10 is een van de meest geteste en besproken fietsen daar kan je geen miskoop aan doen. Mijn zoons hebben een caad10 die zij er erg enthousiast over, ik heb een canyon-al omdat ik de zit beter vind maar goed je vraagt niet naar een canyon. De synapse is nieuw, er is niets van bekend alleen reklame folders, Ik heb nog nooit een kritisch noot in bikeradar gelezen. Het enige wat je ervan kunt zeggen is dat cannnondale tegenwoordig geen slechte fietsen maakt. De hele comfort trend komt op mij over als een hype. De comfort geometrie: stuur hoger en dichterbij is met met sleutelen te kopiëren. De mystiek moet dan al uit het frame materiaal komen,voor je het weet koop je een slap frame en een slap, zwabberende fiets was nu net niet de bedoeling.
Een half bar is en een 25mm achterband is genoeg om de test zo te beïnvloeden dat je er niet meer uit komt. Wanneer je de synapse gaat proberen moet je daar op letten
Caad10 heb ik getest en was ik tevreden over. S6 zou kunnen, waarbij ik denk dat Carbon iets meer "comfort" geeft dan aluminium, maar dat wordt door niemand onderbouwd. Synapse daarintegen zou wel het comfort moeten bieden. Uit de tests die ik kan vinden wordt eigenlijk aangegeven dat het comfort van de fiets zit in een ander zadel en bredere banden. De geometrie wijkt niet zo heel veel af van de S6/Caad10. Zoals materialist zegt, dit is op te lossen met wat sleutel werk.
Gewoon maar even gaan kijken en testen.