Bianchi
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat verandert de kleuren niet
Ook in real.
Ook in real.
Less is bore
Mooie foto van je racefiets, en hele mooie en dikke MTB erbij!
Maar een betere foto van de MTB zou wel mooi zijn. Zelf heb ik de Ethanol 27.1. De MTB's van Bianchi blijven zeldzaam, helaas!
Voor mijn Sempre wil ik nieuwe balhoofdlagers kopen, het liefst bestel ik ze even via internet.
Iemand bekend met de juiste maat? Ik vind terug balhoofdbuis met 1 1/8 inch lagers aan de bovenzijde en 1 1/2 inch onder. Maar welke ik nou moet hebben....?
Iemand bekend met de juiste maat? Ik vind terug balhoofdbuis met 1 1/8 inch lagers aan de bovenzijde en 1 1/2 inch onder. Maar welke ik nou moet hebben....?
- Infinito GB
- Forum-lid
Is een FSA Orbit C-40-ACB NO.42/ACB.
Waarschijnlijk kun je volstaan met alleen het onderste lager. Dit is item: MR110 {073-RS}.
Op de site van FSA. kun je het productblad downloaden. Daar staat alles op. Overigens hebben bijna alle Bianchi’s hetzelfde balhoofd tegenwoordig.
Los onderste lager kost je €10,95.
Waarschijnlijk kun je volstaan met alleen het onderste lager. Dit is item: MR110 {073-RS}.
Op de site van FSA. kun je het productblad downloaden. Daar staat alles op. Overigens hebben bijna alle Bianchi’s hetzelfde balhoofd tegenwoordig.
Los onderste lager kost je €10,95.
Thanks voor je info!!
Als ik het goed heb is het dus deze:
http://shop.fullspeedahead.com/en/type/ ... 2-acb-3964
Maar is de losse lager dan niet MR127 { 073E-RS } ?
Als ik het goed heb is het dus deze:
http://shop.fullspeedahead.com/en/type/ ... 2-acb-3964
Maar is de losse lager dan niet MR127 { 073E-RS } ?
- Infinito GB
- Forum-lid
Zou kunnen. Misschien heb ik nog een ouder techdoc.
Het gaat om die 073. Lagerafmeting is 51,8 buitenmaat en 40,0 binnenmaat met een 36 graden binnenhoek en 45 graden buitenhoek. Belangrijk is de hoogte. Die is 8mm i.p.v. 7mm bij veel andere merken.
Nieuw lager goed inpakken met dik vet tegen vervuiling.
Het gaat om die 073. Lagerafmeting is 51,8 buitenmaat en 40,0 binnenmaat met een 36 graden binnenhoek en 45 graden buitenhoek. Belangrijk is de hoogte. Die is 8mm i.p.v. 7mm bij veel andere merken.
Nieuw lager goed inpakken met dik vet tegen vervuiling.
Heb m'n ouwe trouwe Bianchi winterfiets in een nieuw jasje gestoken.
Was:
Nu:
Niet de meest logische kleur voor een winter/koersfiets maar kon de verleiding niet weerstaan.
Was:
Nu:
Niet de meest logische kleur voor een winter/koersfiets maar kon de verleiding niet weerstaan.
-----------------------------------------------
Wilier Cento1 Air
Bianchi Sempre.
Koga beachracer.
Wilier Cento1 Air
Bianchi Sempre.
Koga beachracer.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Netjes gedaan met dat subtiele lijntje. Wie heeft spuitwerk gedaan?
Less is bore
Da benne plastidip.
Klopt, is inderdaad plastidip. Zie "Het grote frame (over)spuiten topic" voor wat meer info.
viewtopic.php?f=12&t=81103&start=216
viewtopic.php?f=12&t=81103&start=216
-----------------------------------------------
Wilier Cento1 Air
Bianchi Sempre.
Koga beachracer.
Wilier Cento1 Air
Bianchi Sempre.
Koga beachracer.