BeOne
Bij die aanbieder van dat frame op marktplaats vind ik wel 1 regel bijzonder goed
Op alle geleverde nieuwe fietsen de garantie voorwaarden van de fabriek.
En wat als de fabriek/leverancier falliet is ??
Op alle geleverde nieuwe fietsen de garantie voorwaarden van de fabriek.
En wat als de fabriek/leverancier falliet is ??
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
-
- Forum-lid
Wido, heb deze inderdaad voorbij zien komen. Vermoed dat alleen de 50 cm zo is uitgevoerd, wat me overigens wel enorm verbaasd maar dat terzijde..
Het lijkt er inmiddels op dat er een pressfit lager in het frame gaat zonder dat er aanpassingen aan het frame gedaan hoeven te worden.
Het lijkt er inmiddels op dat er een pressfit lager in het frame gaat zonder dat er aanpassingen aan het frame gedaan hoeven te worden.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
jup alleen ene die niet na 2x draaien bot is kost wel wat en is voor een enkele keer een zaag de goedkopere optie wel even met een vijl de bramen eraf vijlen
De fietsenzaak waar ik gewerkt heb deden we het soms met een pijpensnijder maar die was zelfs met de duurste wieltjes erg snel bot
De fietsenzaak waar ik gewerkt heb deden we het soms met een pijpensnijder maar die was zelfs met de duurste wieltjes erg snel bot
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
het is maar hoe je een pijpensnijder gebruik zullen we maar zeggen.
Maar mij hebben ze geleerd dat je het materiaal het werk moet laten doen en niet de kracht in je armen
Maar mij hebben ze geleerd dat je het materiaal het werk moet laten doen en niet de kracht in je armen
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Hoe dan ook, je zal altijd druk moeten uitoefenen.peter1981 schreef:het is maar hoe je een pijpensnijder gebruik zullen we maar zeggen.
Waar je aan de snijkant gelijk de druk ontlast zal dat in mindere mate gebeuren aan de rollerkant.
Ikzelf zou dus nooit dat risico nemen met carbon.