Veldrijden 2022-2023
Toen mijn madam actief was (nineties) zat ze in de winterperiode ook in de fitness, tijdens het zomerseizoen was daar totaal geen tijd voor.
Het was balanceren op de gekende koord: krachttraining ging ten koste van souplesse. Als ploegleidster gaf ze core oefeningen aan de rensters, opvallend was hoe weinig ze er van terecht brachten.
Deze namiddag en morgen opnieuw veldrijden, yeeha!
Het was balanceren op de gekende koord: krachttraining ging ten koste van souplesse. Als ploegleidster gaf ze core oefeningen aan de rensters, opvallend was hoe weinig ze er van terecht brachten.
Deze namiddag en morgen opnieuw veldrijden, yeeha!
Whow, dat is pas krachtige taal zeg op dit forum, van zoiets als "Waar bemoei je je mee".!
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid
Iedereen heeft het recht om op te duiken wanneer hij of zij maar wil. De inhoud bepaalt of er over de schreef gegaan wordt of niet. Wie persoonlijke elementen in zijn reactie wenst te verwerken, doet dat bij voorkeur in de ik-vorm. Zover mijn advies.
Terug naar deze draad: voor zover mijn kennis reikt, doet Kruijswijk (niet de allerbeste veldrijder, maar goed) dagelijks zijn (core)-oefeningen. Zeer gedisciplineerd, moe of afgemat.
Terug naar deze draad: voor zover mijn kennis reikt, doet Kruijswijk (niet de allerbeste veldrijder, maar goed) dagelijks zijn (core)-oefeningen. Zeer gedisciplineerd, moe of afgemat.
-
- Forum-lid HC
En weer Wout ongenaakbaar, keek eerst de kat een beetje uit de boom voordat ie toesloeg.
Ook Ceylin goed, weer een 1e plek, Denise Betsema komt de laatste crossen te kort om voor de 1e plek te strijden...
Ook Ceylin goed, weer een 1e plek, Denise Betsema komt de laatste crossen te kort om voor de 1e plek te strijden...
Rondje Zonhoven vanuit het perspectief van de renners.
Wat een heerlijk kind is die Puck toch! Echt geweldige techniek & power en als mediapersoonlijkheid doet ze het ook geweldig.
Lauren Molengraaf is ook een geweldig talent. Daar gaan we ook nog veel lol aan beleven en hopelijk ook in de cross.
Lauren Molengraaf is ook een geweldig talent. Daar gaan we ook nog veel lol aan beleven en hopelijk ook in de cross.
Campagnolo Ultra Dork