Vandaag gefietst in 2008?
[quote="GastheerG"][quote="timper"]kemmel-,monte-,scherpe-,rode-,baneberg voor de kenners). [/quote]
Mooie omgeving. Ook een historische omgeving!
Ik besef het maar al te goed: qua fietsomgeving ben ik met mijn gat in de boter gevallen. Ik woon in de polders, ben direct aan de kust (Diksmuide, Ijzer, Veurne, Ieper, Kemmel, Brugge...) en het heuvelland is een uitdagende rit van minimum 130 km. Eigenlijk varieer ik weinig qua parcours.
Voordeel is dat er altijd wel fietsers rondhossen, nadeel is dat het in de zomer drukker is met allerlei (letterlijk!) fietsvolk.
Historischer dan Ieper en omgeving zal inderdaad moeilijk te vinden zijn. Ik ben opgevoed met monumenten, graven, kogels, obussen enz...
Het is een stad met een boodschap die spijtig genoeg niet gehoord wordt.
[/quote]
Mooie omgeving. Ook een historische omgeving!
Ik besef het maar al te goed: qua fietsomgeving ben ik met mijn gat in de boter gevallen. Ik woon in de polders, ben direct aan de kust (Diksmuide, Ijzer, Veurne, Ieper, Kemmel, Brugge...) en het heuvelland is een uitdagende rit van minimum 130 km. Eigenlijk varieer ik weinig qua parcours.
Voordeel is dat er altijd wel fietsers rondhossen, nadeel is dat het in de zomer drukker is met allerlei (letterlijk!) fietsvolk.
Historischer dan Ieper en omgeving zal inderdaad moeilijk te vinden zijn. Ik ben opgevoed met monumenten, graven, kogels, obussen enz...
Het is een stad met een boodschap die spijtig genoeg niet gehoord wordt.
[/quote]
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid HC
Vandaag de kromme Mijdrechttoer gereden vanuit zevenhuizen, leuk tochtje van uiteindelijke 137 km richting breukelen, veel langs het water, de vecht.
Wind was behoorlijk fors, maar het zonnetje en de temperatuur en de mooie omgeving vergoede veel.
Wind was behoorlijk fors, maar het zonnetje en de temperatuur en de mooie omgeving vergoede veel.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
[quote="alpe"]Vandaag de forumrit van maart in berg en dal gefietst, bijna 90 km, lekker.
Daarna op de bank geploft om een spannende giro rit te zien...viel vies tegen, hoop op meer spektakel morgen.[/quote]
Ben ook in de buurt van BeD geweest , +/- 14.10 uur . even daarvoor Olympia's Ronde gezien , die gingen van BeD naar Groesbeek over de 7Heuvelenweg. Het lag in stukken uiteen.
Zelf een ritje van 161 km gereden , was na 80 km zo ongeveer in BeD , ging voor de afwisseling een de Oude Kleefsebaan eens af ipv op. Het is een stuk gemakkelijker.
Er stond behoorlijk wat wind , maar door mjn gekozen rondje had ik daar niet veel last van , ik had zo kort mogelijke stukken naar het Oosten erin.
Wel redelijk veel Mountainbikers ( WUCC ) gezien en moest zelfs een helper van de organisatie aan de kan schreeuwen die boven aan de Maldense Baan de renner de goede richting in stond te wijzen. Hij stond met zijn rug naar mij en had koptelefoondopjes van zijn Ipod in zijn oren. Bellen hielp niet , dus schreeuwen.
Bovendien waren er onderweg automobilisten die graag het fietspad versperden op het moment dat je eraan komt.
Daarna op de bank geploft om een spannende giro rit te zien...viel vies tegen, hoop op meer spektakel morgen.[/quote]
Ben ook in de buurt van BeD geweest , +/- 14.10 uur . even daarvoor Olympia's Ronde gezien , die gingen van BeD naar Groesbeek over de 7Heuvelenweg. Het lag in stukken uiteen.
Zelf een ritje van 161 km gereden , was na 80 km zo ongeveer in BeD , ging voor de afwisseling een de Oude Kleefsebaan eens af ipv op. Het is een stuk gemakkelijker.
Er stond behoorlijk wat wind , maar door mjn gekozen rondje had ik daar niet veel last van , ik had zo kort mogelijke stukken naar het Oosten erin.
Wel redelijk veel Mountainbikers ( WUCC ) gezien en moest zelfs een helper van de organisatie aan de kan schreeuwen die boven aan de Maldense Baan de renner de goede richting in stond te wijzen. Hij stond met zijn rug naar mij en had koptelefoondopjes van zijn Ipod in zijn oren. Bellen hielp niet , dus schreeuwen.
Bovendien waren er onderweg automobilisten die graag het fietspad versperden op het moment dat je eraan komt.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Heerlijk stukje door de Alblasserwaard maar nu eens in de namiddag ipv's morgens. Daarom getracteerd op een heerlijke zomerse bui. Genieten zo in die niet te koude regen.
Argh, was ik maar half zo goed als de uitstraling van mijn fiets!!
Vandaag 3.25uur in de stromende regen gekoerst... Lage Land klassieker stond op het programma dus het werd afzien. Uiteindelijk totaal leeg, en zwart voor me ogen ( letterlijk zag ik zwarte vlekken voor me) als 27e over de meet gekomen... Voor het eerst btw dat ik van start tot finish in de regen rij, meestal hou ik het al snel voor gezien omdat ik daar geen zin in heb, en er nog genoeg koersen op het programma staan waar het niet regent... Wel uiteindelijk 130km koers gehad
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Vandaag had ik vrij, van me stage puberstemmen (onderwijsassistent)
Op de racefiets dus. Andijk - medemblik - Schoorl - langs de zee naar Petten-
Schagen - Kolhorn - Medemblik - Andijk
Het was heerlijk weer, alleen wel wat benauwd en af en toe de zon.
ik heb lekker gereden .
Bij schoorl voor de kenners, nog even de klimweg opgereden met 42-25-23
maximaal 19 % en dan te bedenken dat die profs maandag nog even steiler gingen .
Tussen St maarten vlotbrug tot Schagen nog even interval gedaan.
Kwam een andere fietser tegen op een soortmountainbike, die kwam volgens mij van ze werk af .
Die reed mij voorbij met dik 30, dacht jij een wielrenner voorbij dat gaat nie gebeuren ........
Dus ernaartoe gereden voobij , nog even flink 37 rijden schuin tegen de wind in
armen op het stuur , en ik kon het nog tijdrijden.
Effies uitgereden toen die man weer bij me was, erachter gereden
tot op de dijk toen het laatst stuk weer het gas erop tot 45 dus dat
ging weer leuk .
Zag toen dat me keo pedaal weer kuren vertoonde, het asje schuift er af en toe half uit zodat een veer loskomt, daar moet ik nog even wat voor verzinnen zodat het niet meer voorkomt .
Maar al met al weer 100 km gereden.
Op de racefiets dus. Andijk - medemblik - Schoorl - langs de zee naar Petten-
Schagen - Kolhorn - Medemblik - Andijk
Het was heerlijk weer, alleen wel wat benauwd en af en toe de zon.
ik heb lekker gereden .
Bij schoorl voor de kenners, nog even de klimweg opgereden met 42-25-23
maximaal 19 % en dan te bedenken dat die profs maandag nog even steiler gingen .
Tussen St maarten vlotbrug tot Schagen nog even interval gedaan.
Kwam een andere fietser tegen op een soortmountainbike, die kwam volgens mij van ze werk af .
Die reed mij voorbij met dik 30, dacht jij een wielrenner voorbij dat gaat nie gebeuren ........
Dus ernaartoe gereden voobij , nog even flink 37 rijden schuin tegen de wind in
armen op het stuur , en ik kon het nog tijdrijden.
Effies uitgereden toen die man weer bij me was, erachter gereden
tot op de dijk toen het laatst stuk weer het gas erop tot 45 dus dat
ging weer leuk .
Zag toen dat me keo pedaal weer kuren vertoonde, het asje schuift er af en toe half uit zodat een veer loskomt, daar moet ik nog even wat voor verzinnen zodat het niet meer voorkomt .
Maar al met al weer 100 km gereden.