BeOne
Op de nieuwe veiling van montone staat niet 1 raceframe dus ik gok dat ze nu langzaam allemaal verkocht zijn.
Zal straks eens surfen en mocht ik ergens iets vinden of komende tijd dan pm ik je wel even
Zal straks eens surfen en mocht ik ergens iets vinden of komende tijd dan pm ik je wel even
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Vandaag ene zo ver klaar gemaakt en weggebracht voor de kabels en aan m`n eigen net even een uurtje gewerkt
Ze begint er op te lijken
Morgen zou mijn stuur e.d. worden opgestuurd dus vrijdag ver klaar
Ze begint er op te lijken
Morgen zou mijn stuur e.d. worden opgestuurd dus vrijdag ver klaar
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Ziet er al goed uit, Peter. Ben benieuwd hoe het stuur, pen enz erbij staan.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Matthijs1973
- Forum-lid
martijnm schreef:Afgelopen week alles in elkaar geschroefd, nu eindelijk een testritje gemaakt..
Voelde erg goed
dat frame werkt wel met een wit zadel en stuurlint Frame voelt inderdaad goed, ik vraag me af wat er toch ooit mis is gegaan met het merk. Vroeguh toen ik nog druk was met de MTB was Be-One een sterk merk, mooie fietsen (kan me een titanium frame herinneren met Corine Dorland erop....) Ik ben het merk daarna eigenlijk uit het oog verloren tot de BVA-veilingen....
Ik heb ze zelf verkocht en ze verkochten redelijk goed en boven de rivieren nog veel beter.
Echter denk ik meer dat het beleid binnen Montone fout was dan de fietsen.
Montego deed het ook heel erg goed , ook de e-bikes
Echter denk ik meer dat het beleid binnen Montone fout was dan de fietsen.
Montego deed het ook heel erg goed , ook de e-bikes
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
-
- Forum-lid
Wij hebben drie BeOne's staan en het zijn stuk voor stuk heerlijke racefietsen.
maar bedrijven gaan maar door 1 reden failliet...... gebrek aan liquiditeit....
ik heb begrepen dat ze een voorraad hadden van ca. 5000 frames... reken maar uit, dan moet je heel wat fietsen verkopen
maar bedrijven gaan maar door 1 reden failliet...... gebrek aan liquiditeit....
ik heb begrepen dat ze een voorraad hadden van ca. 5000 frames... reken maar uit, dan moet je heel wat fietsen verkopen
- hetfietsertje1958
- Forum-lid
- Contact
BeOne was onderdeel van Montone cycling Het faillissement betrof dus niet alleen BeOne
"Dinsdag 16 april is Montone Cycling, dat de distributie van fietsmerken Montego, BeOne, Edco Wielen, Catlike helmen en kleding van het Spaanse merk Etxeondo verzorgt, failliet verklaard. Montone Cycling is gestart op 1 februari 2012, met investeringsmaatschappij Nimbus uit Zeist als financiële partner"
En Nimbus heeft de stekker er dus uit getrokken
"Dinsdag 16 april is Montone Cycling, dat de distributie van fietsmerken Montego, BeOne, Edco Wielen, Catlike helmen en kleding van het Spaanse merk Etxeondo verzorgt, failliet verklaard. Montone Cycling is gestart op 1 februari 2012, met investeringsmaatschappij Nimbus uit Zeist als financiële partner"
En Nimbus heeft de stekker er dus uit getrokken
Canyon Aeroad CF 8.0 2013.